Muslimske terrorister skyld i flykatstrofe!
10. juni, 2009Ja, har vi ikke egentlig tenkt det hele tiden? Topp moderne flymaskiner forsvinner bare ikke av seg selv, og de tåler storm og uvær. Feil på fartsmålere? Mulig, men nå har det dukket opp noe jeg mener er en langt mer troverdig teori: Muslimske terrorister!
Både Dagbladet og VG melder i dag at fransk etterretning mener det er overveldenede sannsynlig at muslimske terrorister står bak flykattastrofen:
“L’Express’ kilde i den franske regjeringen opplyser at koblingen til terrornettverket er høyst oppsiktsvekkende“
Den franske regjeringen bekrefter på det nærmeste at det er muslimske terrorister som står bak!
Verden er altså blitt enda mer utrygg. Mange liv gikk tapt, deriblant norske, og hvorfor? Fordi disse syke folkene uten respekt for livet, for gode vestlige og norske verdier og som ønsker å ta oss alle tilbake til steinalderen altfor lenge av sosialister og liberale har fått lov til å infiltrere vesten og utføre terroren sin,
De fleste partier appaluderer en slik utvikling. Det er bare FRP som er villig til å ta opp kampen.
Nok er nok! Nordmenn skal kunne reise på ferie uten å bli satt i fare av muslimske terrorister.
Stem FRP – det er ett spørsmål om liv og død!
Oppdatert! Man har nå funnet den svarte boksen! Dette vil gji klart svar på årsakene! Og da vil sosialistene stå der med skjegget i postkassa!
juni 10th, 2009 at 16:14
Du har allerede konkludert…. Og det i en sak der rykter og feilaktige opplysninger har svirret i enormt antall. Dette er ikke bevist, kommer ikke fra åpne kilder. Spre propagandaen din når du har noe håndfast. Det du gjør nå er å forhåndsdømme, det sier mest om deg.
juni 10th, 2009 at 16:20
Franske regjeringskilder så godt som sier rett ut at muslimske terrorister er ansvarlige! Bare vent, om få dager blir nok dette umotbeviselig bevist!
juni 10th, 2009 at 16:21
Det står ingen steder at to av passasjerne har hatt linker til terror grupper. Det som derimot står er at to av navnene har linker til terror gruppene. Man vet jo av erfaring av navnene blant muslimene er ganske like. de heter jo muhammad og ali og sheikh omtrent hele gjengen. Det som mydighetene har sagt de skal gjøre er å finne ut av disse navnlikhetene. Om disse virkelig var terrorister, ved å gå gjennnom familietilknytning, venner osv.
Ikke kom til en konklusjon på forhånd
Reply
juni 10th, 2009 at 16:22
Keep telling yourself that, sosh.
Det er garantert muslimer som står bak. En kjenner lusa på gangen!
juni 10th, 2009 at 16:25
Endelig en fornuftig blogger.Muslimer kan holde seg og sin relgion til muslimske land.Noe Norge enda ikke er.Så alle som er så misfornøyde for og få komme til et fritt ,rikt land som norge ,se til helvete og bli der du er /kom deg hjem.Har ikke hørt makan til syting av innvandrere her i Norge ,Faen ikke noenting som er bra nok .Vi behøver vel ikke importere kravstore kriminelle kjeltringer.Helt greit at de som trenger det kan få hjelp i Norge,men det ser ikke ut som det er de som trenger hjelp som får det.For da hadde vel ikke takken vært, slik det er i oslos gater i dag?Hilsen et rasebevist menneske.
juni 10th, 2009 at 16:26
Jeg sier ikke at det ikke kan være dem, jeg sier bare ikke konkluder på forhånd. thats it
juni 10th, 2009 at 16:26
Rettere sagt, du tillegger muslimer all skyld uansett hva som reelt er årsaken til styrten. Ikke fordi du kjenner lusa på gangen, men fordi dine fordommer er så sterke at du ikke kan tenke deg andre konklusjoner.
juni 10th, 2009 at 16:28
Petter… Har det du skriver noe med flystyrten å gjøre?
juni 10th, 2009 at 16:31
FRP mistet jeg respekten for, da Hagen foreslo for noen år siden, å få til en KRAV om at de som skulle pleie norske eldre, MÅTTE lære seg norsk, i SPANIA.
Hva med å lære seg spansk, når man velger å ta med pensjonen sin og flytte til et annet land
Sier seg selv, forslaget ble forkastet
juni 10th, 2009 at 16:32
Sikkert ikke ,men jævla deilig og skrive det.Norge forfaller på grunn av så naive mennesker som deg.
juni 10th, 2009 at 16:34
Latterlig innlegg med latterlig overskrift.
juni 10th, 2009 at 16:35
Sprøyt. Muslimer tar på seg skylda for terroraksjoner de utfører. Denne må i største grad sees på som en “vellykket” aksjon og de ville derfor tatt på seg skylda.
Bare glem denne teorien.
juni 10th, 2009 at 16:36
Det er nok mer sannsynlig at flyet fløy gjennom en kraftig el storm og knakk i to.
juni 10th, 2009 at 16:38
Sånne over-nasjonalistiske forhåndsdømmende nordmenn som deg, Hildegunn, er de siste man trenger å høre fra i en slik sak… Før noe som helst er bevist trekker du konklusjonen på egenhånd om at disse to var involvert i en terrorgruppe. Viser nok engang tverrsnittet av en typisk FRP-velger:
- kvalmende nasjonalistisk (“trygt for oss nordmenn”)
- støtende ovenfor minoritetsgrupper
hmmm, rart at tverrsnittet av dere bor i utkantstrøk, har lav utdanning og ønsker billigere sprit og bensin.
Og dette kommer fra en Høyre-mann, om du lurte
juni 10th, 2009 at 16:39
OlaDunk: Vanligvis skryter ganske riktig disse muslimske terroristen av sin handlinger, så dette kommer nok i løpet av nær framtid.
Uansett så er bare det faktum at de angriper ett topp moderne passasjerfly, ett symbol på vestens teknologiske og genrelle overlegenhet i forhold til disse steinaldermenneskenes drømmesamfunn, ett klart hint til hvem som står bak!
juni 10th, 2009 at 16:42
Sikker på at ikke dette er terrorister også?
http://www.dagsavisen.no/innenriks/article420194.ece
juni 10th, 2009 at 16:44
hmmm, rart at tverrsnittet av dere bor i utkantstrøk, har lav utdanning og ønsker billigere sprit og bensin.
Altså:
Bor i utkantstørk: Her antyder du at alle som ikke bor i urbane områder er mindre inteligente enn de som gjør det. Var det ikke du som klaget over at jeg var forhåndsdømmende?
Lav utdanning: Så personer med lav utdanning er mindre verdt enn personer med høy utdanning? Eller er det bare slik at høyere utdanning fører til en enorm selvtilfredshet som blir truet av FRP og folk flest? Tror det ja!
Billigere sprit og bensin: Dette er dyre produkter, de burde bli billigere. FRP’ere er altså i stand til å tenke økonomisk rasjonelt. Kanskje noe for næringslivspartiet Høyre å lære seg?
juni 10th, 2009 at 16:46
OlaDunk: Forsvaret sperngte en bombe for å uskadeliggjøre den. Forsvaret er underlagt staten, og handler etter statens ønsker.
Muslimske terrorister sprenger bomber for å drepe. De er underlagt en sinnsyk ideologi, og handler deretter.
Klarer du virkelig ikke å se forskjellen?
juni 10th, 2009 at 16:48
Hildegunn,
Ok du tror det kommer en erklæring fra terrorister om at de står bak i nærmeste fremtid.
Jeg tror dog en slik erklæring ville kommet umiddelbart siden formålet er å vise makt og spre redsel.
Jeg tror neste erklæring vi får høre kommer fra franske sikkerhetsmyndigheter som avviser kobling til terrorisme.
juni 10th, 2009 at 16:48
hvis det er muslimer, eller terror fra andre ekstremistiske organ. hvorfor er det da ingen som enda har tatt på seg skylden? eller hintet om att de har skylden? og hvorfor gjøre det over vann når de kan gjøre det over land og har muligheten til å ta med seg mange flere? tenk litt på det du før du hopper til konklusjoner… det er INGEN som vet hva som har skjedd.. dette er media, de lever av å spre spekulasjoner, hvordan skulle de ellers ha solgt sine aviser? det finnes noe som heter å være mediakristisk, og kildekritisk, går for det samme.
juni 10th, 2009 at 16:49
Hildegunn,
Den om Alta var selvfølgelig en spøk. Poenget var at jeg synes du var overivrig med å legge skylden på muslimer.
juni 10th, 2009 at 16:52
helt enig med deg Hildegunn , garantert noen forskrudde muslimer , dette kommer nok for en dag ja . skulle ha fått “ringa” inn disse landene med den kinesiske mur , så kan de bare hold på te de utrydder seg selv .
juni 10th, 2009 at 17:07
Ja, jeg antyder at tverrsnittet av folk som bor i byer er mer intelligente enn resten – skal vi liksom ignorere det? Næringsliv ligger i byer, og det sier jo seg selv…
Jeg har verken sagt eller antydet at personer med lav utdanning er mindre “verdt” enn andre, jeg bare synes dette er en interessant sammenheng mellom meninger og standpunkt. Har ikke nevnt et ord om menneskeverd osv, ser ikke helt hvordan du klarer å trekke det fram utifra innlegget mitt?
Det som sjokkerer en smule er at du trekker en konklusjon utifra noe som ikke er bekreftet – Hvis de finner den svarte boksen og det viser seg at flyet styrtet i havet, vil du ikke da egentlig føle deg ubrukelig og dum for å ha trukket en så snartenkt konklusjon?
Det som gjør meg forbannet på dere FRPere er utenrikspolitikken dere står for… Hvis dere ønsker å slippe inn vestlige utdannete mennesker, men ikke muslimer fra “farlige” områder, bekrefter ikke dette paradoksalt nok det du anklager meg for? (å sette folk med lav utdannig i bås) Jeg har selv vært vitne på egen arbeidsplass at utdannete folk med minoritetsbakgrunn forstatt blir stemplet/baksnakket av ja, sine egne underordnete lavpannete idioter pga bakrunn/kultur… og dette gjør meg forbannet.
Dere, FRP, dere er selv en definisjon på å strebe etter å skape et en ekkel realitet hvor folk med minoritetsbakrunn og som ikke kan “bidra med noe” skal utestenges sammen med resten av verden, mens elitistene slipper inn.
juni 10th, 2009 at 17:12
Synes det også er merkelig at ingen har påtatt seg skylden ennå, da som sagt (se kommentarer over) terrorgrupper relativt fort tar på seg skylden for å spre redsel.
Kanskje mer urovekkende er: “Ifølge Sky News opprettet fransk etterretning etterforskning i Brasil tidlig etter krasjen. Der ble det funnet navn på radikale muslimer som også finnes i høyt klassifiserte dokumenter over trusler mot den franske stat.” Når det er såpass strengt på flyplassene med ulike type detektorer og kroppsvisitering, burde man klare å synkronisere navn på noen som har kommet med trusler og nekte disse personene avgang, uansett.
(svar på mulig fremtidig kommentar: selvsagt går det an å sende trusler i andre sitt navn, så disse personene må jo i et rettsvesen før de blir tillatt avreise)
Men, men, kanskje mest sannsynlig at det er hastighetsmålerne som ikke fungerte som de skulle, og at kritiske systemer ble slått ut. Å fly uten datahjelp i en kraftig storm uten sikt sier jo seg selv å være nærmest umulig (uten masse flaks).
juni 10th, 2009 at 17:27
Til den udemokratiske som ser seg blind på å spotte partiet FrP: Les artikler og dokumentasjon, sett deg inn i historiske kilder og tenk selv – det er alltid en god start:
http://www.aftenposten.no/fakta/verdenskrig/article534160.ece
Gerhardsen ville samarbeide med tyskerne – vær forsiktig med å tenke for éndimensjonalt – den refererte “landsfader” begikk visst større konstitusjonelle overgrep i sin funksjon i AP enn andre som satt fengslet på Akershus etter krigen, og han har visst også gjort noe av det samme som Quisling gjorde i utspill fra Stockholm til de tyske okkupantene i juni 1940, da vi var i krig, og Regjeringen som dro i eksil hadde fått fullmakter til å lede Norge fra London. I juni 1940 var Hitler i allianse med Stalin under Molotov-traktaten og Gerhardsens utenrikspolitiske intelligens var nok rett og slett ikke god nok. Han var diktatorisk av overbevisning og hadde tro på de rødbrune systemer som vi idag ikke vil være bekjente av, ifølge disse kildene og flere til.
juni 10th, 2009 at 17:33
Etter å ha lest dette, og et par av de andre innleggene du har skrevet, er jeg overbevist: I’m calling your bluff!
Du er egentlig en SUer som forsøker å parodiere en FrP-tilhenger. Retorikken i innleggene dine er den beste anti-reklame for et parti jeg kan tenke meg.
juni 10th, 2009 at 17:53
Jeg blir bare lei meg av å lese det du skriver Hildegunn. Men det er jo ikke bare deg. Nettdebatter generelt gir i allefall meg inntrykk av at folk blir mer og mer skyggeredde. Hvor vil dere egentlig med løgnene deres?
juni 10th, 2009 at 17:53
du kan forresten ikke være seriøs. det går ikke an å være så stereotypt frepper som det du nå er. altså, djises! biler, muslimer og sosialister.
hvis du er en reell person, tipper jeg du har utdannelse i hjelpepleiersjiktet. ingenting vondt om hjelpepleiere, de er rett og slett bare ikke påfallende gløgge.
juni 10th, 2009 at 17:59
Sitat VG: “To av passasjerene som var om bord i det styrtede Air France-flyet, kan være knyttet til en ISLAMISTISK terroristorganisasjon.”
Sitat ditt innlegg: “Både Dagbladet og VG melder i dag at fransk etterretning mener det er overveldenede sannsynlig at muslimske terrorister står bak flykattastrofen.”
Det er forslag på ISLAMISTISK og MUSLIMSK. Islamistisk betyr en politisert, ekstremistisk forvrengning av religionen islam. Mange muslimer vil hevde at en islamist ikke følger retningslinjene innen islam.
juni 10th, 2009 at 18:11
Jeg blir bare lei meg av å lese det du skriver Hildegunn.
Kanskje du burde finne deg noe annet å lese da, Hans?
juni 10th, 2009 at 18:12
“Mange muslimer vil hevde at en islamist ikke følger retningslinjene innen islam.”
Og mange muslimer vil hevde at det er nettopp disse retningslinjene en islamist følger. Argumentasjonen din er derfor null verdt.
juni 10th, 2009 at 18:14
wow: “Etter å ha lest dette, og et par av de andre innleggene du har skrevet, er jeg overbevist: I’m calling your bluff!”
Det er altså så fjernt for deg at det finnes folk som har polotiske synspunkt som skiller seg stort fra dine egne? Er dette så ufattelig for deg at du ikke kan gjøre annet enn å beskylde dem for løgn?
For en sørgelig snever horisont du må ha.
juni 10th, 2009 at 18:20
Det er så trist at det er så mange blåøyde mennesker her i landet og i resten av landet.
Muslimer, og da mener jeg ikke alle, men de praktiserende, lever kun for en ting. Det er å drepe ikke-troende. Det innebærer at vi som kristne er direkte fiender av muslimene.
Bare se på hvordan muslimene tar for seg her til lands. Og se hvor fort det går. Det har skjedd MYE bare de siste fem årene.
Hildegunn: Du har skjønt det!!
juni 10th, 2009 at 18:27
Du er sjuk
juni 10th, 2009 at 18:32
Takk, Cathrine! Skulle ønske flere var likke oppegående som deg!
Bare en ting jeg er uening med deg i: Jeg skulle gjerne sett at det var langt flere blåøyde her i landet, hvis du skjønner hva jeg mener!
juni 10th, 2009 at 18:33
kranglevoren: “Du er sjuk”
Litt småforkjøla, ja. Hvordan visste du det?
juni 10th, 2009 at 18:35
Et relevant spørsmål til deg (som du helt sikkert ikke har tenkt over, du har jo allerede konkludert): Hvorfor har ingen av disse terrororganisasjonene påtatt seg ansvaret enda??? De krangler jo alltid om oppmerksomhet og er mer enn villige til å påta seg ansvaret når noe går i lufta eller ramler ned og som fører til at europeere eller amerikanere dør.
juni 10th, 2009 at 18:36
mercy me: Dette har jeg svart på i en tidligere kommentar.
juni 10th, 2009 at 18:37
Det sier litt om deg som person…
Det er like mulig for at USA selv står for alle katastrofene , og driver propaganda for å kunne utvide autoritet og makt og samt salg av våpen og kontrollere mennesker… men det er jo mer far out enn all den propagandaen du får fra TV eller hva?!?!
SÅnne trangsynte folk som deg er grunnen til at verden går til helvete… Kanke du bare skyte deg selv og gjøre oss alle en tjeneste.. for alt du vet.. så var det en RUSSISK Misil som skøyt ned flyet…
DU er en IQløs idiot som tror på alt så lenge en autoritet forteller deg det.. og det sier litt om deg..
Du er totalt LOST.. og jeg håper faen du opplever det endag ..så du kan bruke dine siste øyeblikk til å se sannheten.. om det er muslimer eller om det er dine egne
juni 10th, 2009 at 18:39
Jeba: Det er alltid kos med tilbakemeldinger, men her må jeg ærlig talt innrømme at jeg ikke skjønner hav du vil fram til. Du er uening med meg, og det er jo helt lov å være. Men hva er det du håper jeg vil oppleve? Kunne du kanskje omformulert deg litt?
juni 10th, 2009 at 18:42
På den ene siden har du de som slakter uskyldige med helikoptre, fly og andre avansert våpen. På den andre siden har du en gruppe som gjør uskyldige til ofre i bygninger og busser ved å gjøre sine kropper til levende våpen. Jeg kan ikke se forskjellen i ditt hat ovenfor de som har rokket ved det som står deg nært, og hatet til de som har mistet alt for uønsket vestilig innblanding i deres land.
Det eneste som kan gi menneskerasen en gnist av håp er det å stille til orde for å inkludere, kommunisere og å fremme stemmen til de som står for nevnte verdier. En undergang kan være det å fremme et hatfullt syn som du her fremstiller.
Vit at et de fleste mennesker uansett hvilken religion eller tro de innehar, bare trakter etter en fredfull og trygg hverdag for seg og sine. Det være seg vestilige eller østlige. Ingen menneske har noengang villet dø. Ingen har frivillig forlatt dens etterlatte til evig sørge uten at dette var et uttrykk for en absolutt hjelpløshet og et overgrep av groveste art. Det være seg vestilige eller østlige.
juni 10th, 2009 at 18:45
“Det eneste som kan gi menneskerasen en gnist av håp er det å stille til orde for å inkludere, kommunisere og å fremme stemmen til de som står for nevnte verdier.”
Sosialist-svada! Det står om den vestlige sivilisasjons overlevelse, og du parter hippie-tøv? Ta en titt på den virkelige verden, ikke din hasj-fremkallte sosialist-drømmeverden!
juni 10th, 2009 at 18:46
Kanskje du skulle lære deg forskjellen på tallordet “ett” og artikkelen “et”? Hvis du liksom skal være skribent og kommentator, mener jeg? Les siste linjen du skriver, så …
juni 10th, 2009 at 18:49
Du er et klassisk eksempel på et menneske som lever som en del av “saueflokken”, som gulper i seg det staten og media måtte hoste opp, sluker det rått, og bare godtar absolutt alt du blir fortalt, av noen du tror er autoriteter. Det summerer nok egentlig hele greia opp.
Hvis dette hadde vært en terroraksjon, hadde det nok kommet en melding fra nok en Bin Laden-lookalike, i regi CIA, for å konstatere at dette var en del av “jihad”.
Du tror vel kanskje at det var Osama Bin Laden og co, som stod bak 11. september også?
Vel, mail meg, så skal jeg fortelle hva jeg så med egne øyne, fra 12 etasje i min studenthybel, på Long Island University, i downtown Brooklyn, ca. 1 km i luftlinje fra WTC. Jeg var nemlig øyenvitne til fly nr 2, og gikk til WTC i etterkant for å se om jeg kunne hjelpe med noe……
Alt du egentlig trenger å se på, for å vite at noe er galt, er mangelen på flydeler i Pentagon, og det faktum at WTC bygning 7 ble destruert. Men jeg så hele driten i NYC med egne øyne.
Hvordan bortforklarer du det?
juni 10th, 2009 at 18:52
Hildegunn!
Er så hjertanes enig i alt det du skriver! du burde begynne i politikken! DU har gjenomskuet muslimers store plan! bare synd at det finnes så mange brun øyde (ikke blå øyde; det blir rasistisk) her i landet!
Hva har lissom muslimer noen gang gjort bortsett fra å plyndre å stjele?! Kommer her til stolte norge som har vært stor nasjon siden vikingtia!
Her er vi kristne og ikke faen om vi vil la oss bli undertrykt og tvunget til å konvertere over sverdet!
Ja ok de hadde mye legevitenskap og matematikk før i tia, med det derre muslimsk/spanske terrorstaten og alt det der, men det er før og ikke nå! Og norge har jo egetlig utvikla MYE bedre ting!
IKKE FAEN OM VI SKAL TILLATE RASISTISKE MUSLIMER HIT! NORGE FOR NORDMENN! BEHOLD LANDET HVIDT!!!
juni 10th, 2009 at 18:54
Kurt, jeg regner med det å påpeke gramtiske feil i blogger du leser på nettet hjepler deg med å komme over skammen ved din beskjedne penisstørrelse. Det har jeg full forståelse for.
Men jeg må og få lov til å si det at en blogg ikke er underlagt noen som helst slags krav til rettskriving. Språk, målform, alt er valgfritt. En kan skrive på dialekt om en det vil. En kan finne opp sitt eget språk og skive lange innlegg som bare en selv forstår.
Det sier seg selv att din kritikk faller på sin egen urimelighet. Dette er en privat blogg, den er ikke underlagt noe annen enn mine egne innfall og ideer, og jeg har aldri hevdet å være skribent eller kommentator.
juni 10th, 2009 at 18:57
Casper: Jeg ser deg for meg der du sitter, alene og venneløs, og febrilsk leter etter blogger der du kan spy ut konspirasjontullet ditt i kommentarfeltet, så lenge de inneholder noe som helst som kan tolkest i ditt skrudde hode som relvant i forhold til den grusomme tragedien som skjedde 11. september 2001. At denne bloggen omhandlet fly og terror var altså mer enn godt nok for deg.
Kanskje du skal be den snille mannen i den hvite frakken om litt sterkere piller?
juni 10th, 2009 at 18:58
Ludvig Holberg: Du er en mann etter mitt hjerte!!!
juni 10th, 2009 at 19:02
takker! har du lest/sett Erasmus Montanus og Jeppe på Bjerge forrøvrig?
juni 10th, 2009 at 19:07
Har sett Jeppe på Bjerget på teater for noen år siden. Erasmus Montanus mener jeg å ha lest i hvert fall ett udrag av i forbindelse med skole.
Tror kanskje det overrasker noen sosialist-snobber nå at jeg faktisk både har lest bøker og gått på teater. De mener jo gjerne at kultur er reservert for sosialister
juni 10th, 2009 at 19:10
nå kan du jo se her
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=569750
så hva nå? =/
juni 10th, 2009 at 19:13
Bare spekulasjoner, dette beviser ingen ting!
juni 10th, 2009 at 19:14
var ikke forrige påstanden VG kom med akkurat like mye spekulasjon som dette? o.O
og er ikke alt det du sier også bare spekulasjoner basert på Media sine spekulasjoner?
juni 10th, 2009 at 19:20
Eh,
At du insinuerer at jeg er en del av psykiatrien i Norge, er helt greit for meg, men må desverre skuffe deg og si at det i sin tid var meg som var den snille mannen i den hvite frakken. Per dags dato har jeg valgt å fokusere på dokumentarfotografi (har forresten noen fine bilder fra 11. sept, og 18 sept, etter støvet hadde lagt seg..), fremfor den andre halvdelen av utdannelsen min, psykologi.
Men fra spøk til alvor, du tror kanskje ikke det er på tide at du oppsøker hjelp?
Jeg forstår jo hvorfor du fornekter all rasjonell tankegang, for det er ingen lett sak for noen å måtte revurdere hele sitt verdenssyn. Jeg var amerikafrelst, og trodde det verste noen som helst president hadde gjort der over, var å bli sugd i the oval office, eventuelt droppe et par atombomber under 2. verdenskrig. Jeg fikk mye å tenke på etter 11. september, spesielt når jeg så en ting med egne øyne, med flere andre tilstede som var enige i hva som ble sett, kontra det massemedia prøvde å si hadde skjedd.
De som satt her i Norge var ikke så “heldige” å kunne gjøre denne sammenlikningen, og de var nødt til å ta medias utspill for god fisk.
Jeg forstår at det er vanskelig å revurdere hele sin virkelighetsoppfatning, og å måtte godta at f.eks. Bush og Dick Cheney er vår tids største løgnere. Alt du har lært om verden, må du liksom forkaste.
Det blir som om man brøt illusjonen til noen om at alle politifolk er gode, selv om det stadig er saker i media, der politiet går til de grader over streken.
Gjør meg en tjeneste, sjekk ut hva anerkjente fysikere mener om 11. september, og hvordan de eventuelt prøver å forklare at tårnene falt på 10 sekunder.
Det er helt utrolig at du sitter der og fornekter alt, når du har tilgang til internett. Du har muligheten til å grave dypere, selv om du bør være langt mer kritisk til kildene dine. At du ikke er kritisk, er det som har gitt deg et sånt forvrengt syn på verden.
Vær kritisk, se på uttalelser ikke bare basert på hva det høres ut som de sier, men hva de reelt sett oppnår.
Hva slags utdannelse har du egentlig?
Grunnen til at jeg var i USA, var fordi jeg gikk på både high school og universitet der. Jeg har studert amerikansk historie fra begynnelse til slutt, så jeg sitter med et ganske informert perspektiv på 11. september.
Du har for eksempel neppe hørt om General Lyman L. Lemnitzer, og Operation Northwoods. Et sårt historisk fakta, som forteller litt om hva slags saker som foregår på høyeste politiske plan. Den som sa nei til Operation Northwoods, var forøvrig JFK.
USS Cole er vel kanskje det styggeste eksemplet på den slags taktikk, hvis du er kjent med hendelsen.
Eller hva med grisebukta, du kjenner til den? Vet du hva som skjedde?
Vet du hva som skjedde mellom Iran og Irak på 70 og 80 tallet?
Eller sitter du her og spyr ut en halvrasistisk tolkning av medias skildringer av verden, basert på VG lista topp 20, forkjærlighet for grandiosa, sputnik, og senkede biler?
Ja, jeg kaller deg et lite reflektert menneske.
OG hvis du trenger vite grunnen til at jeg spyr ut historiske fakta, så er det for å bevise at du sitter der og uttaler deg uten at du egentlig har noen som helst peiling på hva du snakker om.
Du blir konfrontert av et øyenvitne til 11. september, som har fotografiske beviser for sin tilstedeværelse, og du sitter der og maser om at jeg trenger SSRI eller antipsykotiske medisiner.
Hildegunn (som forøvrig er et bonde-navn, som forklarer mye), det er på tide med litt selvransakelse.
Du tror vel gjerne på Gud også du?
juni 10th, 2009 at 19:24
her er d tydeligvis mange som føler seg “tråkka” på av Hildegunns meninger , men d skaper da litt røre ihvertfall he he , stå på Hildegunn
ps Hildegunn kan nok være ett psevdonym på ……ja hvem vet
ha en fin kveld.
juni 10th, 2009 at 19:24
Det er bra vi har sånn mennesker som deg her i landet!! Kanskje du skulle søke deg jobb i etteretningstjenesten, havarikommisjoner, eller andre yrker hvor din sylskarpe virkelighets opplevelse kommer til rette…
Det at du i tillegg påstår at “terrorister” kaprer et fly, i en storm for så å sende det i bakken er jo også et realistisk scenario. Flyet ble ødelagt i stormen, revet i to av de enorme kreftene.
juni 10th, 2009 at 19:27
Spikeren i kisten for hele argumentet, Hildegunn…
http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6646993
Fra NORSK Rikskringkasting…..de er vel tilnærmet på samme viktighetsnivå som Gud for deg…..
Kan du lukke kjeften din nå?
juni 10th, 2009 at 19:28
Hør hør Kong Håkon!
juni 10th, 2009 at 19:32
Du er enten den norske versjonen av Ann Coulter, bare litt mindre intelligent, eller så er du en av dem som prøver å sverte Frp, ved å skrive ting som folk reagerer på, slik at de får negative assosiasjoner til Frp.
Du hjelper iallefall ikke Frp sanke stemmer.
Så, hildegunn, hvilken er det…..
er du en komplett idiot, eller er du en vitsemaker fra venstresiden som sitter og skriver som om du trodde Hitler var en bra mann?
juni 10th, 2009 at 19:34
Jeg tror ikke Hildegunn klarte å lese hele innlegget mitt, det ble nok for mye å tenke på. Kanskje greit å lese et par setninger av gangen heller, og så forholde seg til dem?
Det er tydeligvis slik du skaper verdensbildet ditt.
juni 10th, 2009 at 19:35
Jeg er forøvrig en blogg-terrorist, med en jobb som tillater meg å sitte og ta over bloggene til folk.
juni 10th, 2009 at 19:36
Tror kanskje hun føler seg litt dum, nå som NRK avfeide ryktene om terror.
juni 10th, 2009 at 19:41
Hildegunn,
det er veldig lett å sette seg ned og bare benekte alt, men du bør prøve å ta inn over deg hva som er realiteten her. Du må våkne Hildegunn, du må skru av McMusic cd’en din, og trekke hodet ut av rasshølet, og begynne å lete etter svar på endel fundamentale spørsmål.
Begynn med, hvem er jeg….spør deg selv….og gi en beskrivelse av din geopolitiske sfære, samt dine beste og dårligste kvaliteter.
Spør deg selv, hva er logikk og rasjonalitet?
Redd deg selv nå, så slipper du bli skuffet senere.
juni 10th, 2009 at 19:43
Jeg er helt enig med Ludvig Holberg, Hildegunn er i sannhet en sannsigerske! Vi trenger fler som deg, som våger å tale øvrigheta midt imot. Jeg føler vi har så masse til felles.
juni 10th, 2009 at 19:46
ALLE muslimer er terrorister.
Det er 100% sikkert at det var muslimer.
Muslimer står forr all elendighet i verden.
Muslimene har infiltrert etteretningen, betalt den slik at det ikke skal komme frem at muslimene gjorde det.
Men jeg garanterer forr at det var muslimer. Alle vet det, men ingen tørr og si det. Fordi muslimer begrenser yttringsfriheten.
juni 10th, 2009 at 19:51
Godt det er flere av oss Von Bremen, vi representerer kremen!
Stolte og skinende hvite som russens pannelugg i den beste nasjonal sang noen gang, norge i rødt hvitt og blått!
juni 10th, 2009 at 19:52
Men Thomas og Herman, derimot, de bør vurdere en tur til psykehuset.
juni 10th, 2009 at 19:54
LOL @ “tale øvrigheita midt imot”…..
med dette mener du “resten av den rasjonelle verden”?
juni 10th, 2009 at 19:56
Det er ikke terrorisme som er problemet, det er religion.
Religion, all organisert religion, er pur ondskap, og bidrar bare til krig.
juni 10th, 2009 at 19:57
Hvorfor klorer dere sosialist komunister dere fast til “rasjonaliteten?” hva har det gitt oss bordsett fra opplsyningatia? som er noe av det værste som har kjedd vesten, hadde det ikke vært fordet, hadde vi ikke hatt den franske revlusjon og uten den ingen komunsime/sosialisme og uten den hadde vi ALDERI sluppet muslimene inn hit!
ERGO OPPLYSNINGSTIA ERDET VÆRSTE SOM HAR KJEDD OSS! NEI TIL RASJONALITET!
juni 10th, 2009 at 19:58
denne bloggen er noe av det morsomste jeg noensinne har sett. Jeg trodde nesten ikke det fantes så ignorante mennesker i Norge. Takk for at dere gir meg en god latter.
juni 10th, 2009 at 20:00
Haaahahahhaha!!
Ludvig…..
hva slags verdier har du egentlig? hva er ditt menneskesyn?
hva synes du om f.eks. jøder? hva synes du om jesus?
juni 10th, 2009 at 20:01
Forresten, ludvig….
vet du hva ordet “rasjonalitet” eller “rasjonell” betyr?
Hva med “empirisk”?
Eller “logikk”?
juni 10th, 2009 at 20:05
Fine ariske verdier, jeg er selv dypt religiøs! Jesus var en god mann!
Jeg støtter Israel, MEN HVA JEG SYNES OM JØDER ER IRRELEVANT DETTE HANDLER OM MUSLIMER!
juni 10th, 2009 at 20:08
OOh du er sikkert sån universitets utdannet som tror at å lese “bøker” og å gå på “forelesning” med “proffesrorer” gir deg kunskap til å snakke om værden!
Jeg har vært på sjøen meste av mitt liv og reist verden rundt, tror jeg vet litt mer en deg
juni 10th, 2009 at 20:09
Ludvig, det aner meg at du sitter og deler meninger med f.eks. Adolf Hitler, i den forstand at du mener noen mennesker er mer skikket til å herske enn andre.
Utifra skrivekunnskaper, og intelligens, så er jeg tydeligvis mer skikket til å herske enn deg. Så derfor oppfordrer jeg deg til å gå og leke på motorveien.
I tilfelle du ikke fikk med deg hele greia, så var noe av det første Hitler tok knekken på nettopp sånne som deg…tilbakestående, eller for å være politisk korrekt, psykisk utviklingshemmede.
Hvis en skulle bruke din argumentasjon, så burde jeg jo ha gasset deg for lengst.
juni 10th, 2009 at 20:12
OK ok jeg gir meg, begynte først med å ironisere litt rundt Hildegunn sine meniger og hennes meningsfeller, derav “ludvig Holdberg” men nå ser jeg at jeg er iferd med å trolle i stede…
Det var morro så lenge det varte da!
juni 10th, 2009 at 20:14
JA!!! Det at du har tilbrakt mesteparten av tiden i en skipskabin, eller som dekksgutt på noen skitne lastebåter, og drukket opp de pengene du ikke fikk brukt på horer når du hadde landlov, gir jo virkelig grunnlag for å tro at du sitter inne med ekstrem kompetanse på global politikk og verden generelt.
Og ja jeg er universitetsutdannet…..og vel så det….
Du kom kanskje ikke så langt, etter læreren din utpekte deg til en dumrian, og pekte deg til hjørnet daglig.
juni 10th, 2009 at 20:17
Forresten, hvis noen lurer, så er jeg her for å provosere de menneskene som faktisk tenker slik som Hildegunn. Ikke at jeg tror Hildegunn virkelig er så tvers igjennom ignorant som hun later til. Det er nok bare skrevet som provokasjon. Hun kan umulig være seriøs. Hvis hun hadde vært seriøs, burde hun nesten vært tvangsinnlagt.
juni 10th, 2009 at 20:18
Sorry at jeg rev deg med på dette Casper… :p
regnet faktis med at jeg ville bli avslørt med denne her:
“Hvorfor klorer dere sosialist komunister dere fast til “rasjonaliteten?” hva har det gitt oss bordsett fra opplsyningatia? som er noe av det værste som har kjedd vesten, hadde det ikke vært fordet, hadde vi ikke hatt den franske revlusjon og uten den ingen komunsime/sosialisme og uten den hadde vi ALDERI sluppet muslimene inn hit!
ERGO OPPLYSNINGSTIA ERDET VÆRSTE SOM HAR KJEDD OSS! NEI TIL RASJONALITET!”
juni 10th, 2009 at 20:18
Casper, du har tapt. Alt tyder på at du er langt mindre belest enn Holberg og undertegnede – som ser det holbergske ved hva Hildegunn presenterer i denne bloggen – og at du heller ikke gjenkjenner den manglende kontinuitet i argumentasjonen til å gjenkjenne trolling.
juni 10th, 2009 at 20:20
PS. Du støtter Israel?
Ok….fått med deg at tilmed USA har sagt til Israel at de må komme seg til helvete ut av store områder de har gjort krav på?
Forresten, hvilke andre reelle argumenter enn Toraen, finnes det for at jødene har krav på Israel?
Jehovas vitner sier også at de er guds utvalgte folk, og de okkuperer jo bare trappene de folk.
juni 10th, 2009 at 20:23
” trolling.” Med dette mener du “spøk?”
Jeg er fullstendig klar over at de fleste som sitter her spøker. Det er derfor jeg gjør så til de grader narr av dem.
Og hvis det virkelig sitter en idiot der ute, og tenker slik som dere skriver, så er jo dette bare enda vittigere.
Hva mener du med at jeg har tapt? Dette er ikke en konkurranse…..
Jeg kjeder meg bare.
Å krangle på internett er som å delta i paralympics, selv om du vinner er du fremdeles en hemmik.
juni 10th, 2009 at 20:25
Holberg….
du trodde vel ikke jeg satt her og var seriøs….
du fremstår jo som en lite reflektert 5 klassing, med en voldelig rasistisk fyllik til far…..hvorfor skulle jeg bruke tid?`
hahahah
juni 10th, 2009 at 20:26
og ærlig talt, tror du virkelig jeg hadde sittet her og seriøst kranglet på blogg og skrevet laaaaaange seriøse innlegg?
hahahahhaha…..jeg tror kanskje du og jeg skriver med litt forskjellig tempo……
jeg kan skrive en full a4 side på ca. 1 min og 30 sek. times new roman, 12.
juni 10th, 2009 at 20:31
Tror det er best å gi seg nå, bror. Du har tapt så det suser. Én born-again 11. september-konspirasjonstilhenger med en (påstått) lavere universitetsutdannelse har ingen rett til å kritisere noen andres synspunkter, noen gang.
juni 10th, 2009 at 20:32
Nei, jeg kjønner at du ikke er seriøs. Men det virket, for meg, at du ikke kjønte at jeg heller ikke var seriøs, så jeg avslørte meg selv før du begynte å gå litt langt med angrepene dine.
Du kjønner, det gavner ikke vi som vil jobbe mot denne besynderlige anti-muslimske samfunnsutviklingen å falle ned på deres nivå, da er det (kanskje ikke så mye bedre, men mye mosomere) å ironisere rundt det.
Vi begge gjør det fordi vi kjeder oss :p “Idle hands is the devils work tools”
juni 10th, 2009 at 20:41
Hei hildegunn. Nå har det nettopp kommet en nyhet om at en høyreekstrem 80 åring i washington DC har skutt omkring seg med hagle på holocaust museet.
Jeg antar at du er deg ditt ansvar bevisst og snarest skriver en blogg om at denne mannen helt sikkert er muslim, for du kjenner lusa på gangen og vet at det kun er muslimer som begår onde gjerninger i verden….
MItt inntrykk, unnskyld at jeg sier det, er at du nok heller burde vært i psykiatrien enn i politikken. Men, men…
juni 10th, 2009 at 20:44
Jester og Johnny Blaze….
Born again?
Trodde kanskje du fikk med meg at jeg er imot religion?
Jeg hater alle religioner like mye. De store har omtrent like mye blod på hendene, uansett hva de tror på.
Forresten, ytringsfrihet……det betyr at jeg kan kritisere hvem jeg vil, uansett hvor utdannet jeg er.
“Konspirasjonstilhenger”? Den virkelige konspirasjonen er jo den verden går rundt og tror på. At en gjeng huleboende skjeggaper klarte å fly intet mindre enn tre store kommersielle fly inn i målene sine. Og at ikke USAs luftforsvar gjorde noe med det. Du fikk kanskje ikke med deg at jeg så fly nr 2 med egne øyne?
Hvilke kommersielle flyselskap har fly uten vinduer til passasjerene……
konspirasjonsteoretiker, det er det du som er, som sitter der og tror på massemedia.
juni 10th, 2009 at 20:46
Og har du ikke fått med deg hun svenske jenta som ble drept? På forsidene i dag?
Det er jo nødt til å være gjort av muslimer!!! Ikke sant hildegunn?!?!
juni 10th, 2009 at 20:48
Hmmm, det er sikkert muslimene som har startet scientologikirken også, for å lure vestlige til å ta selvmord, og finansiere terror gjennom å suge ut pengene deres.
juni 10th, 2009 at 20:49
Vi vet jo ikke identiteten til gjerningsmannen i saken i Sverige, men det skulle ikke forundre meg om det var en muslim, nei.
juni 10th, 2009 at 20:55
Tja, mer sannsynlig at det er no kosovo-albaner ellerno….
juni 10th, 2009 at 21:02
Til å påberope seg en halv “psykologiutdannelse” (bestående i hva? Tilfeldige avkrysningseksamener ved NTH?), viser du forbausende liten evne til å se hvordan du naturligvis vil fremstå som born-again religiøs i å tro blindt på konspirasjonsteorier om 11. september. Du kan jo vurdere kreasjonismen med det samme du er i gang, du vil finne mye av den samme retorikken, empirifornektelsen og bevismanipulasjonen der.
Om du er en stusselig rasist eller bare vanvittig uopplyst om utviklingen blant militante islamistiske grupperinger fra slutten av 1980-tallet og frem til 2001 når du omtaler al-Qaeda som “huleboende skjeggaper”, forblir uvisst – mer sikkert kan det antas at du besitter en fantastisk naiv oppfatning av det amerikanske militærvesenet som noe omnipotent apparat.
Ellers komisk at du velger å latterliggjøre (det udefinerte og høyst diffuse) “massemedia” som kilde, da du tidligere på denne siden refser Hildegunn for å ikke tro på hva massemediene rapporterer.
juni 10th, 2009 at 21:08
Bare fordi det sitter noen som heter Ali eller Mohammed på et fly som styrter, betyr ikke at det er en terroraksjon. Så hva med det flyet som måtte nødlande, var av samme type som Air France flyet. Ingen Ali eller Mohammed der.
En stemme på Frp er en stemme for fascisme!
juni 10th, 2009 at 21:16
Nei, therese. I flykrasjsaken er du beredt til å konkludere umiddelbart på bakgrunn av meget tynne indisier.
Så skriver du:
Hildegunn Says:
juni 10th, 2009 at 20:49
Vi vet jo ikke identiteten til gjerningsmannen i saken i Sverige, men det skulle ikke forundre meg om det var en muslim, nei.
I sverige har de jo faktisk siktet et ungt par, begge er hvite, jenta er blond, sjansen for at de er muslimer er muligens 3%? Men du skumler om det kan være det.
Du er ikke det minste opptatt av sannhet, kun av å spre hat. Avskyelig!
juni 10th, 2009 at 21:16
Skrev jeg therese? Mente Hildegunn….
juni 10th, 2009 at 23:03
Hildegunn etter å ha blitt konfrontert med dementiet fra Frankrike:”Bare spekulasjoner, dette beviser ingen ting!”
Hildegunn,
I denne debatten er du blitt så eid som jeg sjelden har sett.
Det morsomste er at du kontrer for å forsvare din idiotiske spekulasjon med at dementiet er en spekulasjon!!!!! Du er pokker meg helt utrolig.
Jeg tror folk som bevisst prøver å spre løgner om andre folkeslag er langt farligere enn muslimene.
Alle muligheter for hva som har skjedd er fortsatt åpne men å gå brennsikkert ut og nærmest erklære at det må være muslimske terrorister er idioti. Håper du ser det nå. Terrororganisasjoner ville ha tatt på seg skylden i løpet av første timen om de ikke hadde gjort en stor tabbe slik at de mistet ansikt. Denne tanken burde gjort at du hadde holdt tilbake på dine erklæring om at dette var muslimers verk.
juni 10th, 2009 at 23:12
OlaDunk: “Eid”? Gud hjelpe meg for ett ufordragelig fjortis-uttrykk.
Men til saken: Man har da på ingen måte konkludert med hva som var årsaken til denne flystyrten, man har kun fastslått at de aktuelle personene ikke var indentiske med ettersøkte terrorister. Dette betyr på ingen måte at disse menneskene ikke var muslimske terrorister, eller at det var muslimske terrorister som sto bak.
juni 10th, 2009 at 23:18
Neida hildegunn, men det betyr at din konklusjon som du forsvarer så innbitt bare er en av mange mulige teorier, og ikke engang i nærheten av å være den mest sannsynlige teorien.
juni 10th, 2009 at 23:19
Problemet er at du vel langt på vei har konkludert i din blogg. Det jeg fremhever er at man ikke vet og fordi ingen har tatt på seg skylden for dette så er terrorhandling svært usannsynlig. Jeg har ikke utelukket noen ting, men du bør avstå fra forhpndsdømming for politisk vinnings skyld. Tror FrP bare taper på slik propaganda.
juni 10th, 2009 at 23:23
Hvordan skal FRP tape på at jeg står opp for mine meninger? FRP er ett parti for folk flest, og har takhøyde for diskusjon!
For øvrig så opptrer jeg ikke her som representant for FRP, men som privatperson. Men at en person kan ha flere roller samtidig er vel for mye for dere å forstå?
Jeg mener det er overveldende sannsynlig at muslimske terrorister står bak dette. Det er jo logisk. Ett moderne fly tåler storm og uvær. Det var folk med muslimske navn på flyet. You do the math!!
juni 10th, 2009 at 23:32
Du avslører hvor uetterettelighet med denne setningen . “Det var folk med muslimske navn på flyet. You do the math!!”
Det er folk med “muslimske navn” på de fleste fly i verden som ikke faller ned også, det er ca 1,4 milliarder muslimer i verden. Sjansen for at en eller flere muslimer befinner seg på praktisk talt alle fly som faller ned er meget stor. You do the math….
Din tiltro til moderne fly er rørende, men det har skjedd, og vil skje igjen, at fly faller ned på grunn av teknisk svikt eller fordi de utsettes for sterkere krefter enn de tåler. Det fantes intet usenkbart skip i 1912 (Titanic) og finnes intet ufeilbarlig fly i 2009. Flystyrter skjer skjeldent, men de fleste flystyrter skyldes ikke muslimer.
juni 10th, 2009 at 23:34
Men dette er jo ingen “flystyrt” det er en terrorhandling! Og den er utført av muslimske terrorister!
Historien vil vise at jeg har rett!!!
juni 10th, 2009 at 23:36
Men, hvordan vet du at det er en terrorhandling? Du vet ikke mer enn oss andre om hva som har skjedd. Hva bygger du konklusjonen din på?
Dette blir bare tåpelig.
juni 10th, 2009 at 23:37
Ok, jeg skal omformulere meg: Dette er med all sannsynlighet en terrorhandling.
juni 10th, 2009 at 23:39
Og hvorfor er det “med all sannsynlighet” en terrorhandling? Hva gjør det til det mest sannsynlige scenariet?
juni 10th, 2009 at 23:41
Jeg trenger da på ingen måte rettferdigjøre mine meninger ovenfor deg. Om du ikke er i stand til å se det innlysende i denne saken, at muslimske terrorister står bak, så har du store vansker med din intelektuelle kapsitet!
juni 10th, 2009 at 23:48
kjære hildegunn
jeg så akkurat på vg at det ikke var noen terrorister ombord på flyet.
jeg må si at du har dreit deg ut. jeg synes synd på deg.
folk som deg blir alltid lurt av media med engang.
folk som deg sprer bare hat blant folk.
juni 11th, 2009 at 00:04
Hildegunn,
>Jeg mener det er overveldende sannsynlig at
>muslimske terrorister står bak dette. Det er jo logisk.
>Ett moderne fly tåler storm og uvær. Det var folk
>med muslimske navn på flyet. You do the math!!
Bloggen din skriker FrP. Nøkkelordene dine er “sosialister, muslimer og Frp”. You do the math!
Muslimske navn på flyet…altså konklusjon: Terrorhandling bak flystyrten. Gratulerer med hva som er logisk Hildegunn.
Hva med Airbus’en som nødlandet på Gran Canaria idag. Det flyet var 15 dager gammelt!!!! Stort mer moderne enn det kan det jo ikke bli. Må være muslimsk sabotasje…ikke sant? Vi bør sjekke passasjerlisten. Gud hjelpe meg om det finnes en achmed, muhammed eller ali der. Da kan havarikommisjonen pakke kofferten for konklusjonen er klar. En muslim må ha kastet en fugl inn i motoren (eventuelt en gris siden den allerede er uren og trenger å dø).
Jeg tror du er et internett troll som liker oppmerksomhet på bloggen din. http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
juni 11th, 2009 at 00:07
..for hvis Frp kommer til makten slutter fly å falle ned??
juni 11th, 2009 at 00:07
Ja,det forundrer meg ikke om det er terrorrister denne gangen også.
En ting alle vet,de som utfører terrorrisme,de blir hyllet av sine familier,venner,omgangskrets,de blir sett på som martyrer,men hva med og avlive dem med en gang de blir tatt,er det bevist at de er terrorrister,fjern dem fra jordens overflate,med en gang,no judge,no jury,only a executioner!!Siden familien elsker dem,hyller dem,og godtar deres valg,kanskje det skulle vært slik at familien også kunne avlives,da ville nok de terrorristsvina tenke seg godt om,før de fant på noe faenskap?!?!?Nei,få dritten de slipper inn i vårt ellers så flotte land ut,og de familiene som nyter godt av sine barns kriminelle handlinger,ta fra dem oppholdstillatelsen,send dem de de kom fra.Jeg finner det meget merkelig,at all fra Pakistan,Somalia,Kurdere,Iranere,og Irakere som kom hit på begynnelsen av 90 tallet,og frem til slutten samme tiår,kan reise hjem etter et par tre år i Norge,de kom jo som flyktninger,og flesteparen sier de er politisk forfulgte,merkelig,hadde de vært det hadde de i landet der de kom fra gitt faen i om de var Norske eller ikke,de hadde blitt skutt med en gang,så jeg tror mesteparten av de som kommer hit er noen store bløffmakere,falske jævler,som skal leve på vårt velferdssystem!!Hørte på radio i dag,10/6-2009 at 95% av de som kommer hit,ikke kan dokumentere hvor de er fra,eller har papirer,finner ikke regjeringen det merkelig,da burde regjeringen gå av,NÅ!!!Få FRP I egen regjering,da skal du se ting endrer seg,men de andre partiene er redde for at de skal kaste ut kriminelle,at det skal bli avtaler om at de skal sone i egne land,er helt enig i det,mye billigere,og mye lengere straffer,som er til pass for dem,her bare ler de av oss,oss dumme Nordmenn,som er så lettlurte..A-gjengen,og B-gjengen,hva er de,jo de er søppelmennesker,ikke jobber de,de kjører biler i millionklassen,hvorfor beslaglegger ikke politiet dem,eller staten,hele Norge vet jo at de er kriminelle,og tøffe i trynet er de bare med våpen,og i flokk,jævla kjøtere!!!Hadde det vært en Norsk familie,ville de blitt sjekket i hue og ræva,hvor pengene kom fra,tror du ikke??
Den Norske regjering,og staten burde rydde opp i søppelet de har sluppet inn i landet,og inndra oppholdtillatelsene til de som utfører kriminelle handlinger,også mens de søker asyl,få møkka ut!!!!!
Norge,et alnd med verdier,men bare verdier for utlendinger som kommer for og bruke vårt system,skal ha i hue og ræva.moskeer og annet dritt som jeg helst vil slippe og se!!!!!!!!
juni 11th, 2009 at 00:08
.. eller var flykapteinen sosialist???
juni 11th, 2009 at 00:08
.. eller er Air France er fordekt terror-reir???
juni 11th, 2009 at 00:09
(aldri godt å skjønne seg på disse konspirasjonsteoriene. Never check a good story!)
juni 11th, 2009 at 00:15
Uffda Svein,
>En ting alle vet,de som utfører terrorrisme,de blir
>hyllet av sine familier,venner,omgangskrets,de blir
>sett på som martyrer,men hva med og avlive dem
>med en gang de blir tatt,er det bevist at de er
>terrorrister,fjern dem fra jordens overflate,med
>en gang,no judge,no jury,only a executioner!!
>Siden familien elsker dem,hyller dem,og godtar
>deres valg,kanskje det skulle vært slik at familien
>også kunne avlives,da ville nok de terrorristsvina
>tenke seg godt om,før de fant på noe faenskap?!?!?
Vet du hva en martyr er ifølge islam?
Tar du livet av de etter en slik handling blir de nettopp martyrer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Martyr_(shahid)
Ja Andi…hehe ..om FrP kommer til makten kan havarikommisjoner og flyplass-sikkerhet legges ned. Da blir det ikke flere flyulykker.
juni 11th, 2009 at 00:15
Hva med morder-sneglene? Også kalt Iberiasnegler. At muslimene har vært på den Iberiske halvøy er jo et historisk faktum. Det er ALARM, på vegne av vanvittig mange!
juni 11th, 2009 at 00:16
Linken ble uten parentesen over. Den viktige teksten fra siden på Wikipedia er:
“Shahid (Arabic: شَهيد šahīd, plural: شُهَداء šuhadā) is an Arabic word meaning “witness”. It is a religious term in Islam, meaning “witness”, as stated, but most often “martyr.” Alternative spelling is shaheed. It is used as a title for Muslims who have died fulfilling a religious commandment, or waging war for Islam.”
juni 11th, 2009 at 00:18
Jeg tror flyet falt ned pga Kolbergs hersketeknikker. Historien vil vise at jeg har rett!!!!
juni 11th, 2009 at 00:20
Jeg ser Stoltenberg har blitt overvåket av Forsvarets Sikkerhetstjeneste. Det lukter FrP lang vei. I did the math!!!
juni 11th, 2009 at 00:27
Nei, nei: Det er negrene på nederlandske fotballandslaget som står bak flystyrten: De ville spre frykt i det norske landslaget foran skjebnekampen 10. juni, og på den slå de ellers uovervinnelige ariske guttene våre!
juni 11th, 2009 at 00:32
Det har du rett i Andi. Det er nok derfor landslaget hadde problemer med flyavgangen fra Makedonia. Soleklar sabotasje fra mørkhudede.
http://www.dinside.no/815569/har-du-gullplater-i-hylla
juni 11th, 2009 at 00:33
Snakker om å bomme med kopiering av linker. Denne skulle inn der:
http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/article2763364.ece
Men anbefaler dere å sjekke verdien på vinylene deres også
juni 11th, 2009 at 01:11
jhonny, les hva du har skrevet en gang til. (det i parantes har jeg skrevet):
jhonny Says:
kjære hildegunn
jeg så akkurat på vg at det ikke var noen terrorister ombord på flyet. (har media rett her?? Jeg lurer litt på om det fordi du er enig i akkurat denne artikkelen?)
jeg må si at du har dreit deg ut. jeg synes synd på deg.
folk som deg blir alltid lurt av media med engang. (tror du blir lurt å)
folk som deg sprer bare hat blant folk. (en mening skaper bestandig uenighet, tenk litt på det)
(vi dømmer muslimer, sosialister osv. osv. osv. Dette gjelder alle, så slutt å slenge så mye dritt om enkeltpersoner. Å det med skriveleif, jeg har massevis av det. Men jeg må få mene hva jeg vil om ting fordet.
} )
PS. Jeg er en uutdannet person som bor i Oslo, stemmer forøvrig AP, var tidligere HØYRE men har forandret mening med årene.
Jeg aner ikke hva som har skjedd med flyet, bare så det er sakt å.
Ha en fin natt alle kranglefanter
juni 11th, 2009 at 01:12
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3116365.ece
Men dette er vel også bare spekulasjoner?
FRPere har jo en egen evne til å kun få med seg det som passer dem best.
Så pinlig dårlig “reklame” som denne bloggen er så lurer jeg på om det ikke er en SVer som sitter og har det rasende festlig her.
Ekstremisme er farlig uansett hvilken retning den går i.
juni 11th, 2009 at 01:43
Hildegunn, jeg støtter deg fullt ut i dine antagelser. Det står muslimer bak alt vondt i denne verden. Hvordan kan vi være sikker på at det ikke var terrorister ombord på flyet? Selvom de med muslimske navn kanskje ikke var terrorister, så vet vi ikke om piloten hadde konvatert til Islam innen avgang. Tenk på det.
Ellers en stor takk til debattantene for en god latter. Jeg tror min levealder er forlenget med adskillige år. STÅ PÅ, HILDEGUNN. WE LOVE YOU !
juni 11th, 2009 at 08:19
Nok en gang har muslimer tatt livet av uskyldige mennesker. Hvor lenge skal disse forbanna muslimene få ture fram? I Norge gjør de jo som de vil ettersom vi har ei forferdelig naiv og rødgrønn regjering. De har vett som trestokker, disse rødgrønne. De makter ikke å se framover og på sikt veit vi at muslimene er ute etter å undergrave demokratiske prinsipper. Det kommer til å ende i en stor konfrontasjon mellom norske demokrater og arabiske muslimer før eller seinere. Dette kan vi takke de rødgrønne for. En mer naiv regjering enn den Norge har idag, har vi vel aldri hatt!
juni 11th, 2009 at 09:35
“Nok en gang har muslimer tatt livet av uskyldige mennesker. ”
Tja, må spørre deg som jeg spør Hildegunn, Johnvin…. Hva vet du om det?
juni 11th, 2009 at 09:45
Det var 228 mennesker ombord på AF447. 2 av dem hadde muslimsk klingende navn. Det betyr at opp mot ca 226 av de hadde vestlige navn hvilket setter stort søkelys på høyreekstreme som vil legge skylda på muslimer.
Bare for å understreke det…..terrorteorien er ikke en umulig teori. Men den er svært usannsynlig gitt at ingen har påtatt seg ansvaret. Foreløpig bør derfor alle teorier holdes mulige. Men derfor blir det også veldig feil å skrive et blogginnlegg der man konkluderer at muslimske terrorister har gjort dette på grunnlag av at 2 navn på passajerlisten ligner på navn til muslimske terrorister. Hvis de først skulle gjort dette ville vel enten navnene vært identiske eller 100% falske?
juni 11th, 2009 at 10:15
Terrorist-teorien skrinlagt av myndighetene!
Hva sier du til den, Hildegunn? Regner med du og dine FRP-kumpaner fortsatt kommer til å insistere på at islam og muslimene har skylda…
Jeg ler og ler!
juni 11th, 2009 at 11:14
Terrorteorien står stadig åpen, OlaDunk. Hva med bakkemannskapet? Det var (næsten) sikkert en muslim blant de, og som plasserte en bombe i bagasjen som skulle ombord. Nej, som trofast og loyal FRP-er vil jeg til enhver tid gi muslimer skylden for denne flyulykke….også selvom det med 100% sikkerhet kan fastslås at så ikke er tilfellet. Jeg ler med deg
juni 11th, 2009 at 11:16
Siste setning var til Goredom.
juni 11th, 2009 at 11:31
Søren Kierkegaard,
>Nej, som trofast og loyal FRP-er vil jeg til enhver tid
>gi muslimer skylden for denne flyulykke….også
>selvom det med 100% sikkerhet kan fastslås at
>så ikke er tilfellet.
Ja greit nok det, men ikke forvent at andre dermed tar deg seriøst eller gidder å høre på tullet ditt.
Ja terrorteorien står fortsatt åpen SAMMEN med alle andre teorier.
juni 11th, 2009 at 11:35
Ola, jeg tror du nettopp ble utsatt for humoristisk ment ironi fra Sørens side….
juni 11th, 2009 at 11:38
Du skrev:
“Både Dagbladet og VG melder i dag at fransk etterretning mener det er overveldenede sannsynlig at muslimske terrorister står bak flykattastrofen”
Dette er løgn. Hverken Dagbladet eller VG sier noe om sannsynlighet, bare at det er en kobling på navnet til to av passasjerene. Nå er det altså rundt en og en halv milliard muslimer i verden, og bare noen få guttenavn å velge i, så det er vel strengt tatt ingen stor overraskelse at en slik navnekonflikt kan oppstå. I kombinasjon med at ingen har tatt på seg skylden og at effekten av aksjonen er så minimal, gjør det terrorteorien nokså usannsynlig.
Men selv om det skulle være terrorister som har gjennomført dette angrepet, har jeg en smule vanskeligheter med å se hva slags relevans dette har for norsk innvandringspolitikk. Som du sikkert er kjent med, har ingen innvandrer begått noen terroraksjoner i Norge. Kriminelle siles faktisk på forhånd, og PST har gode muligheter til å overvåke de som må overvåkes (eks. Mulla Krekar). Om noe, “beviser” vel denne saken at innvandringspolitikken umulig kan brukes mot terror mot nordmenn?
juni 11th, 2009 at 11:52
Ironi er en farlig debattform. Godt at noen er våkne her. takk reciever.
juni 11th, 2009 at 11:56
Ok. Takk for presiseringen. Jeg brude ha sett det.
juni 11th, 2009 at 12:05
Eg skjønne ikkje deko nordmenn ( casper blandt annet) som sitt forsvarer disse muslimene som ikkje vil elle kan fungere i lag med oss nordmenn. Andre vestlige land som eng, tys osv har ingen problemer… Kvifor? Me har samme regelion/vestligtankesett .Og så kjem muslimane/u-land til.
1. Stor Kulturforskjell
2. Kristendom/Jøder
3. Kvinnesyn osv
4. Regler normer…….
Dei sutrer og klager, men kvifor blir dei trur du.
Jo fordi ingen straffer dei, får peng og støtter til muligt påfunn dei kjem med. Denne Quisling regjeringa e eg dritt lei!
juni 11th, 2009 at 14:29
Jesus,
Quisling-regjering som i “innvandrer-vennlig regjering”? Dette tror jeg du må forklare.
juni 11th, 2009 at 15:15
Jesus,
>muslimer som ikkje vil elle kan fungere i lag med oss nordmenn.
>Andre vestlige land som eng, tys osv har ingen problemer…
>Kvifor?
Det er sikkert fordi muslimer som kommer hit er annerledes enn muslimer i land du refererer til.
Om du støter hodet mot en betongmur, og det lyder et hult dunk , er det ikke sikkert det er hodet ditt som er hult.
Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen.
juni 11th, 2009 at 15:32
http://www.tv2nyhetene.no/article2768986.ece
“De nye funnene utelukker teorien om eksplosjon, skriver Sky News(http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Air-France-AF447-Crash-Terror-Suspects-Link-Downplayed-As-New-Evidence-On-Accident-Emerges/Article/200906215301188).”
“Airbus skal ha fortalt sine kunder at granskningen har tvunget fram troen på at fartsmålingen var det første som sviktet i ulykken. ”
Da må muslimene ha tuklet med fartsmålerne. Jeg kan ikke se noen annen forklaring.
juni 11th, 2009 at 15:39
Det er lett å skylde på muslimene, ja.
Hvor faen har du dette fra? For det første er informasjonen din feil! Flyet hadde feil, og det ble brutt noen sikkerhetstiltak på forhånd. Det var tilogmed storm i området vest for flyruta. Og ikke nok med at du bruker feil fakta, du skylder også på muslimer.
Ikke tro at du bare kan skylde på muslimer. Du er ikke et bedre menneske enn de, og du har faen ikke rett til å oppføre deg som om du er så mye bedre.
Skjerp deg din innbilske frp dame…
juni 11th, 2009 at 16:26
[...] eneste meningen med innleggene hennes. Det kan jo sikkert ha noe for seg. Jenta klarer jo å gi muslimer automatisk skylda når fly detter ned og påstå at det er kvaliteten på veiene som er den eneste årsaken til [...]
juni 11th, 2009 at 16:29
Du er et GENI, OlaDunk. Den mulighet hadde jeg ikke tenkt på. Selvfølgelig har disse huleboere og analfabeter tuklet med fartsmåleren. Jeg tror, du er inne på noe der.
Og til Vegard: Ikke vær så slem overfor frp dama. Uten henne hadde vi ikke hatt så mye moro i går kveld og nå i dag.
juni 11th, 2009 at 17:23
Søren: Det er sant xD Takk FRP for humor!
juni 11th, 2009 at 17:25
OlaDunk og Søren: Så det er dette der synes er morro? Å kaste bort en hel kvell på å sitte foran PC’en (eller dere har vel Mac som alle sosialistiske trendnisser) å komme med spydige kommentarer og usaklige personangrep når jeg forsøker å ta opp en livsviktig sak!
Fy faen så sint jeg blir! Dere skulle blitt skutt!!
Forresten: når dere tydligvis kan bruke storparten av fritiden deres på å kommenter meg og min blogg, så kan dere ikka ha mye til sosialt liv?
juni 11th, 2009 at 17:40
“komme med spydige kommentarer og usaklige personangrep når jeg forsøker å ta opp en livsviktig sak!
Fy faen så sint jeg blir! Dere skulle blitt skutt!!”
Er det bare meg eller er det en liten duft av dobbeltmoral her?
Dessuten, du definerer det som personangrep mot deg. Hva med det jeg vil definere som et personangrep mot en hel folkegruppe? (muslimene).
juni 11th, 2009 at 17:43
Jeg har kun uttalt meg om muslimske terrorister. Vanlige lovlydige muslimer som kjenner sin plass i samfunnet har jeg ikke sagt noe om.
Kan man ikke kritisere terrorister og lovbrytere lenger, fordi det er “personangrep”? En slik verden vil jeg ikke leve i!
juni 11th, 2009 at 17:49
Er alle terrorister muslimske nå plutselig?
juni 11th, 2009 at 17:56
De langt fleste muslimske terrorister er muslimer, ja.
Det skjønner vel til og med en sosialist med hasjskada nøtte hjerne som du?
juni 11th, 2009 at 18:00
HAHA
Du snakker om personangrep ?
Jeg er verken sosialistisk eller hasjskada. Og at du i det hele tatt kobler sammen disse to beviser hvor usaklig du er.
Jeg spurte deg heller ikke om alle muslimske terrorister var muslimske, jeg spurte om alle terrorister var muslimske. og det er de neppe. Les før du svarer frekt.
Kan jeg spørre hvor gammel du er?
juni 11th, 2009 at 18:03
Så jeg kan ikke “svare frekt” men det er fritt frem for deg å komme med fekk spørsmål? Du har ikke bidratt noe som helt til dikusjonen, du er bare usakelig, og dine karrekteristikker av meg er som sagt utelukkende personangrep. Du burde lære deg litt folkeskikk, din lille drittunge!
juni 11th, 2009 at 18:09
Var det frekt å spørre hvor gammel du er? Jeg prøvde bare å stille et spørsmål. Det var ikke meninga om du oppfatta spørsmålet mitt frekt.
Og du hyler over at jeg er usakelig, at jeg driver med personangrep og at jeg bør lære meg folkeskikk, men i SAMME setning skriver du at jeg er en liten drittunge…
Det er noe som ikke stemmer her.
Vennligst hold deg saklig, og objektiv.
juni 11th, 2009 at 18:14
Kommer du og snakker om saklighet?
Ta deg en titt i speilet og prøve å innse sannheten, du er gjennomført usakelig i denne debatten. Personangrep og usakelig kritikk. Du har ikke bidratt men noe som helst positvit eller relevant, og stadig sørger du for å avspore debatten ytterliger med, ja nettopp: personangrep!
juni 11th, 2009 at 18:18
Hildegunn,
Ikke bli sint nå.
Men hvor er alle personangreoene jeg har kommet med? Din retorikk er ihvertfall ikke fri for det, og du har vel både skutt deg selv i foten og lagt hodet ditt på en hoggestabbe med ditt blogginnlegg?
Jeg diskuterer gjerne saklig med deg men så lenge man blir møtt med at alt du sier er logisk (noe det helt åpenbart ikke er) så må du tåle at vi fleiper litt rundt saken.
Som jeg har sagt kan årsaken fortsatt være mulig, men den kommer LANGT ned på listen over sannsynlige årsaker.
Du stigmatiserer med dine angrep på muslimer, og du må skille mellom radikale muslimer og muslimer generelt. I tillegg må du slutte med forhåndsdømming. Tror du verden blir et bedre sted ved å bygge store kløfter mellom folk? Det er EN verden og vi må alle leve i den. For å få det til må vi ha toleranse for andre. Og med det sier jeg på ingen måte at vi skal ha toleranse for radikale terrorister av noe slag (det være seg høyreekstremister eller radikale muslimer).
juni 11th, 2009 at 18:21
Jepp, jeg er ikke noe annet enn usakelig, jeg kommer bare med personangrep, og jeg holder meg ikke til temaet.
Rart at den samme omtalen passer til deg? eller er dette personangrep? at jeg gjentar det du sa til meg, bare at jeg sier det til deg?
Jeg gidder ikke diskutere mer med deg, du er for fjern (dette er ikke personangrep ettersom det er relevant at du er fjern. Du følger ikke med, og skriver ting om meg som ikke er sant).
Med en gang du ikke har noen argumenter lengre skriker du ut at det er personangrep, at jeg er usakelig og frekk. Og at jeg mangler folkeskikk (Selv om det er du som kaller meg en drittunge, og går mest subjektivt til verks).
Kos deg med meningene dine =)
juni 11th, 2009 at 18:25
Vegard: Du diskuterer konskvent person og ikke sak. Din argumentasjon går utelukkende på meg som person og ikke om den relvante saken, altså den økende muslimske terorrtrusselen. Du er der for usakelig, og personangrep.
At du ikke evner å se dette må da bare bety at du er mentalt tilbakestående!
juni 11th, 2009 at 18:27
OlaDunk: Du vil gjerne dsikutere med meg? Det er du da fri til å gjøre! Men du velger konskvent å la være! Du vrir på mine utsagn og meninger, og kommer med grove personangrep.
juni 11th, 2009 at 18:33
Du har nok hoppa over noen av mine innlegg tror jeg. I og med at du skriver at jeg ikke har kommentert saken i det hele tatt (du skrev faktisk det).
Du kaller meg også mentalt tilbakestående, men du fortsetter å klage på meg, fordi du mener at jeg KUN driver med personangrep.
Jeg innrømmer at jeg har kommet med personangrep, men det er for å forsvare meg mot dine personangrep.
Jeg gidder ikke å diskutere med en som deg, over og ut, hadebra.
juni 11th, 2009 at 18:36
Haha, du har ikke diskutert en jævla ting, du bare kverrulere og ødelegger. Vil ikke savne sosialist-hersketeknikk”debbateringen” din ett sekund!
juni 11th, 2009 at 19:21
Oj, du er skremmende effektiv i å få folk til å ikke ville stemme Fremskrittspartiet.
juni 11th, 2009 at 19:22
Jeg skal stemme SP ihvertfall =)
juni 11th, 2009 at 19:25
Hildegunn, nu må du ta å roe deg lidt ned. Jeg forstår godt du kan bli sint inn i mellom. Vi er ikke alle like gode tapere. Og jeg mener du er taperen i denne diskusjon, hvor du kopler muslimske terrorister til et tragisk flystyrt. Til nå er det, etter min mening, OlaDunk som er tettest på en sannsynlig årsak, hvor han setter en terrorhandling langt nede på listen. Det samme gjør jeg. Håper du ser dette som et saklig innlegg, og ikke som et personlig angrep.
juni 11th, 2009 at 19:31
Der ser du, Hildegunn. Nå har du skremt Vegard bort fra FRP. At du ikke skammer deg. FY!
juni 11th, 2009 at 20:51
Hildegunn,
Igjen gjentar du at jeg kommer med personangrep uten å være konkret. Jeg spurte om hvor mine personangrep var. Og i hvilken grad er du eventuelt bedre?
juni 11th, 2009 at 22:11
Hva er det første du skrev her? Jeg siterer ordrett: “Spøyt”!
Er dette en saklig og seriøst tone? NEI!
Du har hele tiden gått inn for å spore av debatten, og usakligheter og personangrep er tildligvis noe som får det til å gå for deg, siden du pøser på med dette hele tiden!
juni 11th, 2009 at 23:31
Innlegget ditt er jo sprøyt. Du sier jo rett ut at muslimske terrorister står bak flytragedien. Det eneste du hadde på det tidspunktet var at noen passasjerers navn lignet på navn til noen terrorister. For meg er derfor din konklusjon sprøyt og jeg har begrunnet hvorfor (bl.a. at ingen har tatt på seg ansvaret). Du prøver ikke en gang å forsvare din “logiske” konklusjon (som du nevner) men sier bare at du har rett.
I løpet av tråden har du kalt meg sosialistisk trendnisse og jeg skulle vært skutt. Jeg har heller ikke et sosialt liv.
Og hva har jeg skrevet om deg annet enn at jeg mente din teori (eller mer riktig…konklusjon) var sprøyt? hadde tøv vært bedre? er dette personangrep?
Har du sett hva du har kalt andre her inne?
Jeg prøver å diskutere saklig å si at terror ikke kan utelukkes men det er usannsynlig fordi ingen har tatt på seg skylden. Alle nyheter tyder også på at du tar feil og at mine teorier langt på vei er mer sannsynlige nå enn dine. Men jeg gjentar at jeg ikke har avskrevet terror, men du har konkludert (på svært sviktende grunnlag). Det er viss forskjell.
juni 12th, 2009 at 00:11
Hildegunn!
Du skriver at du i denne bloggen ytrer dine meninger som privatperson, og at folk må forstå at en person kan ha flere roller. Betyr det at du har tillitsverv i Frp?
Jeg har sett på en del av blogginnleggene dine, og de er så far out at jeg har vanskelig for å tro at du kan være seriøs og at Frp kan se seg tjent med at du representerer dem.
juni 14th, 2009 at 14:15
faktisk pleier noen fly å styrte og mange fly har styrtet før.
Det er snakk om mange fly tragedier i historien og hvis man bare tenker på hvor mange fly som har forsvunnet i Bermoda sporløst?
hehe så trenger man ikke å gi skylda til terrorister.
Hver gang jeg har tatt fly har jeg bedt til Gud om å overleve og hver gang jeg har overlevd har jeg takket Gud.Det skal ikke så mye til før flytradegie kan skje uberegnelig og tilfeldig også.
juni 14th, 2009 at 14:43
[...] har vært en av de svært få som har klart å legge frem svært sterke beviser for hvem som er den største trusselen mot franskmenn. Det er denne type kvinner vi trenger i Norge, og vi kan absolutt ta henne inn i vår lille [...]
juni 14th, 2009 at 21:09
[...] er mange mennesker som har lært dette av oss, og én av disse er den vakre Hildegunn som gjør en mesterlig jobb i et av de best skrevne og dokumenterte innleggene jeg har lest i [...]