Musikkfestivalene: En introduksjon til hasj og sosialisme
25. juni, 2009Folk flest går på festival for å kose seg med en øl i sok skinnet og slappe av, men det er ikke godt nok for sosialistene. De er der kun for å samle kred ved å gå riktig kledd og røyke hasj og høre på de “riktige” bandene, de som egentlig er fryktelig dårlige men som sosialistene liker fordi de da får kred av de andre sosialistene.
Ungdom som går på festival blir fanget av denne stminingen, og da er ikke introduksjonen til hasj og sosialisme lang unna. Dette burde blitt strengere kontrollert. Sosialistene eier ingen skam.
På Hove er det god stemning. Hvorfor ska alltid kredsankere og sosialister ødlegge? Ja til festivaler for folk flest!!
Tags: hasj, Hove, sosialister
juni 25th, 2009 at 22:21
Nei disse sosialistene, hører på musikk som ikke hildegunn liker, finnes det verre?
Ble veldig nysgjerrig på hvilken band som er “riktige”? Vet at folk flest liker “all musikk”, men etter 10 sekunder med utdyping liker de “alt utenom metal”, etter ytterligere 10 sekunder er det “alt utenom prog. rock”, osv. Er “riktig” musikk den som spilles på radioen, dvs. nikkedukkeartister eller original/ekte musikk?
juni 25th, 2009 at 22:22
hahah…dummeste jeg har lest på lenge.. finnes forresten mye farligere ting her i verden en litt hasj på festival
juni 25th, 2009 at 22:22
“Ja til festivaler for folk flest!!”
Med Vikingarna, Ole-Ivars, Haleluja-Kameratene og Heidi Hauge, mener du?
Jeg liker “folk flest”, men musikksmaken deres er ikke mye å skryte av, desverre…Når det gjelder artikkelen du linket til, med omtale av Bring Me the Horizon-konserten, så kan akkurat det bandet knapt omtales som et av “de riktige bandene”. De er ikke engang politiske.
juni 25th, 2009 at 22:24
Kjempeinnlegg. Det beste så langt! Her hadde ikke lenkene noen relevans til innlegget whatsoever.
Morsom tvist på problematikken hasj som leder til sterkere stoffer, i dette tilfelle sosialisme.
Det ligger en skarp sarkastisk hjerne bak dette. :-O
juni 25th, 2009 at 22:28
Stian: Sosialistene er musikksnobber, noe du bekrefter her. Folk flest sin musikk, det er bare noe en skal le av, for sosialistene er så mye bedre enn folk flest!!!!
juni 25th, 2009 at 22:41
Dette er lavmål, hildegunn.
juni 25th, 2009 at 22:42
Herlig innlegg. Dette viser at jeg ikke er en ordentlig sosialist ettersom jeg ikke røyker hasj eller er glad i musikk som gir “kredd”. Utrolig merkelig at ikke jeg engang har blitt smitta av sosialistviruset (regner med at det er navnet på sykdommen med sær musikksmak og rusmisbruk) ettersom jeg har studert Kapitalen og til og med vært på flere studiesirkler og organsiert aksjoner. Jaja, sykdommen vil vel snart slå ut i full blomst eller hva Hildegunn?
juni 25th, 2009 at 22:47
Jarle & sosialisten: Typisk sosialistisk hersketeknikk når dere ikke har noe fornuftig å komme med: personangrep og usakeligheter!
juni 25th, 2009 at 22:52
Du mener at jeg har en “sykdom” som bestemmer min musikksmak og hvor du mener at min samboer, far, søster og arbeidskamerata og jeg har et ulovelig rusmiddelbruk. Dette pga annen politisk oppfatning en din! Kan du reflektere littegrann om hvorvidt det er usaklig?
Om jeg var deg så ville jeg kanskje tenkt meg om en gang eller to om hvem som bruker hersketeknikker.
juni 25th, 2009 at 22:57
Og ved å stemme på Høyre, så er jo jeg også en stakkars sosialist som ikke vet bedre.
juni 25th, 2009 at 22:57
Å pytt, “sosialisten”, det er ikke det verste hun tenker om andre enn seg selv.
Verre enn å være “sosialst” er å være innvandrer. Ikke greit da hvis man som meg både er “sosialist” og innvandrer
juni 25th, 2009 at 23:01
Freddie: En innvandrer er da bare en person som har kommet til Norge fra ett annet land. En sosialist er en som bekjenner seg til en pervers anti-demokratisk ideologi.
juni 25th, 2009 at 23:07
Pølse er gått!!!!
juni 25th, 2009 at 23:12
Korrekt & ikke korrekt / cred band er øyet som ser.
Ja Hr. Giske prøver å politisere kulturlivet, men han er kun en “stakkars trønder” som trolig mister sin posisjon til høsten les:valg 2009.Hva er poenget m/ å assosiere seg m/ folk flest ?
Musikksmak er individualitet & extrem synsing.
Personlig liker jeg både Mayhem,Bloc Party,Wycleaf Jean & P J Harvey.Nei, jeg liker ikke det som betegnes som musikk for folk flest, men sosialist for det ?Bedre død enn rød. Nokså liberal tenkende & anser ikke hasj & marijuana for noe mer alvorlig en en 6 pack m/ pils.Verden er dessverre ikke svart/hvit, men extremt mye nyanser også.
juni 25th, 2009 at 23:13
Kjære Hildegunn.
I forrige uke var jeg forkjøla. Kommer den sykdommen også på grunn av mitt politiske ståsted? For et år sia kasta jeg opp. Er det også siden jeg “bekjenner meg til en pervers anti-demokratisk ideologi”?
Om så er tilfelle må jeg nok få møtt opp hos bedriftslegen min. Deretter må nok fagforeninga og verneombudet kontaktes. Den her folkesykdommen må informeres om. Deretter må alle få vite at den eneste måten å komme seg unna sykdommen er den småborgelige smale sti.
Håper du kan være så vennlig å svare på dette slik at tiltakene kan starte snarest.
juni 25th, 2009 at 23:14
spis mer PØLSE!!!!
juni 25th, 2009 at 23:15
Hildegunn, dette mener du ikke. Det virker mest som du prøver å provosere, med det formål å innhente trafikk til bloggen din. Dog, dette er jo bare en digresjon.
Som en liberalkonservativ Unge Høyre-mann, orkesterdireksjonsstudent, og ikke minst nordmann, er jeg skuffet over meningene dine. Det viser intolleranse, ingen forståelse av samfunnet, og ellers lite respekt for det demokrati du og jeg lever i.
Festivaler er en anledning for å samle mennesker av samme interesse, ha det gøy, og ta en pause fra et ellers hektisk samfunn. Det har ingenting med politikk å gjøre, og jeg har flere venner i Unge Høyre som både røyker hasj og liker en alternativ musikkgenre.
Det er på tide å fjerne skylappene, Hildegunn! Dra på festival, røyk en “jonas” og kos deg. Det trenger du
juni 25th, 2009 at 23:15
Jamen “Hildegun”, uten sosialdemokratiet hadde jo ikke jeg fått kommet hit til Norge, og da kunne ikke jeg sittet her på trygd og hatt det så koselig sammen med deg her på bloggen din? Mer pølse
juni 25th, 2009 at 23:17
Jon og hans sosialistvenner sier FUCK U!
juni 25th, 2009 at 23:27
Det værste med sosialisme og hasj er at det stadig fører til batikk!!
juni 25th, 2009 at 23:30
Det er helt klart batikken jeg liker minst ved det hele. Mitt tips for å holde ut er å ta det i følgende rekkefølge.
1. Hasj
2. Mer hasj
3. Enda mer hasj
4. Litt sosialisme
5. Bøtte på med mer hasj
6. Batikk
juni 25th, 2009 at 23:37
For å få litt kred fra “sosialistene” legger jeg ut denne
http://www.youtube.com/watch?v=UhjvIQDVNp0
juni 26th, 2009 at 00:04
Altså er det snobbete å høre på musikk som ikke spilles på radio døgnet rundt?
“På Hove er det god stemning. Hvorfor ska alltid kredsankere og sosialister ødlegge? Ja til festivaler for folk flest!!”
Jeg er helt enig i at alt ble ødelagt av den gode stemningen, dette her går ikke an. Vi bør alle sette oss ned med en alexander rybak plate, spise kake og skylle ned antidepressiv piller med melk, det er livet.
Innlegget var da morsomt, klarer ikke å holde meg fra å le.
juni 26th, 2009 at 00:41
Folk har altfor mye tid til å skrive drit. Ja til tankeløse festivaler!
juni 26th, 2009 at 00:57
Altså, dette er jo det man kaller “å gre alle under en kam”. Men det er jo også en typisk stereotype du har beskrevet. Ikke det at alle er sånn da, men ja.. Dere fatter pointet lissom.
Men så igjen, jeg syns ikke det er så ille med hasj og det. Når man sier at hasj er farlig, hva sammenligner man det med da? Det er enda ikke dokumentert at hasj har drept noen eller at man kan få livsvarige skader.
http://www.helsedirektoratet.no/rusmidler/fakta_om_narkotika/cannabis_7963
Dessuten, jeg tror faktisk de som hører på alternativ musikk liker den.
Det er jo kult å si nei da. vis ikke. Iallefall nå for tiden.
juni 26th, 2009 at 01:04
Veldig bra “IngridGunn”, å linke til denne siden for å “dokumentere” at hasj ikke gir livsvarige skader:
Cannabis har en dempende, sløvende effekt, og omfattende bruk over tid kan gi vedvarende sløvhetstilstander. Langvarig bruk øker risikoen for akutte angst- og depresjonsreaksjoner, kan utløse psykoser hos disponerte individer og kan vanskeliggjøre behandlingen av sinnslidelser som schizofreni og depresjonstilstander. Det er likevel ikke påvist at bruk av cannabis fører til livsvarige hjerneskader, men det kan gi langvarig reduksjon av intellektuelle funksjoner.
Fysisk kan langtidsbruk svekke lungefunksjonen og gi kronisk bronkitt, astmaplager og andre lungesykdommer, inkludert økt risiko for lungekreft, redusere kroppens immunforsvar mot infeksjoner, samt påvirke hormonbalansen i kroppen både hos menn og kvinner.
Hos høykonsumenter nedsettes konsentrasjonene av det mannlige kjønnshormonet testosteron, og seksualdriften kan bli svekket. Hos kvinner kan det skje forandring i de hormonene som styrer eggløsningen, og menstruasjonssyklusen kan påvirkes.
juni 26th, 2009 at 01:05
Alle,
Ikke klikke på linken fra “Freddie Eddie”! Den peker på en video med “Politimester Egil”, musikk, det er bare drit skummelt.
Dere blir smittet av “sosialisme” med en gang! En fryktelig sykdom.
Jeg så på videoen og har nå bestemt meg for å stemme RV til høste. Jeg som alltid har stemt på Høyre, men ble nå en ekte sosialist! Fikk også en utrolig trang til å røyke hasj. Bare MÅ ha meg en rev, litt hamp før sengetid er nå obligatorisk.
juni 26th, 2009 at 01:12
Angående utrykket: “Skjære alle over én kam”:
http://tovetb.wordpress.com/2007/11/20/a-skj%C3%A6re-alle-over-en-kam/
juni 26th, 2009 at 01:14
Hildegunn, du er på en bærtur uten sidestykke. Jeg har forresten ikke ledd så godt på lenge.
Gjør oss alle en tjeneste og hold dine generaliserende meninger for deg selv, vi er ikke interessert i å høre dette.
juni 26th, 2009 at 01:34
Denne artikkelen var både morsom og litt kvalmende på samme tid.
Men når jeg titter litt rundt på bloggen til Hildegunn, ser jeg at en av hennes ivrigste fans og medbloggere er ingen ringere enn nynazisten Tore Tvedt i *shudder* Vigrid. Det sier mer enn nok om deg Hildegunn. Mer enn nok.
juni 26th, 2009 at 06:29
Hey, have you seen this news article?
New details about Michael Jackson’s Death Emerge
I was wondering if you were going to blog about this…
juni 26th, 2009 at 08:43
Dette inlegget må være kødd ! Makan til uintelligent møl! Skal vedde på at hun stemmer FRP og hører på Rybak og Britney! MOHAHAHAHHAHAHAHA
juni 26th, 2009 at 08:43
Kalle,
les VigridBloggen.com en gang til, ser du ikke ironien??
Forøvrig trenger ikke denne “hildegunn” hjelp fra andre til å få frem hvor langt på jordet hun er. Det fikser hun fin selv med innleggene i denne bloggen!
juni 26th, 2009 at 09:40
Kalle: Jeg synes at innlegget ditt sier ganske mye om deg også.
juni 26th, 2009 at 09:48
Hmm, både svineinfluensa og sosialisme begynner på bokstaven s. Er det bare jeg som ser en sammenheng her? Vi vet jo også at helseministeren er en sosialist
juni 26th, 2009 at 10:46
Fremskrittspartiet, feberfantasier, forfølgelsesvanvidd, fiskepudding… Alle begynner på ‘f’. Coincidence? I think not…
juni 26th, 2009 at 11:09
Det jeg virkelig ønsker meg er Hildegunns definisjons på en sosialist, sosialisme, liberalisme, terrorisme, rasisme og mye mye mer egentlig. For etter hva jeg har erfart har hun virkelig andre betydninger bak disse begrepene enn folk flest.
juni 26th, 2009 at 11:10
Hildegunn.
Du har et fantastisk bilde av sosialister. Du tror tilsynelatend at alle ser make ut og gjør de samme tingene.
Sier meg ganske enig med unge høre manne lenger oppe her.
Som jeg har sakt før er du også en skam for alle oppegående ikke sosialister, det være seg høyre fremskritspartiet osv. Det at du tror alle frpere er make og mener det samme som detdu gjør, sier at du er totalt på utsiden av samfundet og ikke som “folk flest” som du så fint sier det. Jeg selv er på venstre siden. Men er ikke vegitarianer eller blitzer som du tror alle sosialister er. Jeg blir ikke provosert av bloggene dine. Men tenker heller at dette bare er sykt. Meget sykt. Verdens bilde ditt er forvrengt og dine tilhengere er vigrid sympatisører. Mulig du er er liten vigridhore? ikke vet jeg. Men fremskritspariet liker svært lite å å bli assosiert med slike tullete fanatikere.
Jeg anbefaler alle some leser denne bloggen til hildegunn, til å lese de andre. Hildegunn!! Du burde blitt skjermet mot deg selv.
En ting til, Ikke kom å skryt på deg 600 venner på facebook slik du gjorde sist.. Det gir meg bare et enda bedre bilde av deg.
juni 26th, 2009 at 11:50
Håkon,
Det er mange av oss som har forsøkt gang på gang å be om Hildegunns definisjoner på begreper, og dokumentasjon på påstander.
Resultatet er alltid det samme: hun æresskjeller oss, samtidig som hun beskylder oss for personhets og sjikane.
Min personlige favoritt, er denne perlen av et svar fra vår kjære Hildegunn: “din stramme analtapp av en sosialist, kutt ut å kom med personhets og sjikane”
Kan det gjøres bedre?
juni 26th, 2009 at 11:55
Jeg hadde ikke engang hørt om analtapp “Dunder”, så det måtte jeg selvfølgelig google.:
http://www.lustfynd.se/sexleksaker/jamfor-priser/analtapp.14088.html
Hvilket forhold har du til analtapper “Hildegunn”?
juni 26th, 2009 at 12:17
Har ingenting til overs for sosialister, sosialister er flokkdyr som følger strømmen og lar flertallet tenke for seg, er selv betegnet som ultraliberalist av politiske meningsmotstandere fordi jeg også betrakter FRP Høyre og Venstre som halvsosialister, men DU Hildegunn oppfører deg som en helsosialist når du sier “Dette burde bli strengere kontrollert”. At du gidder å bry deg om at noen stimler sammen på en musikkfestival er ganske billig, bry deg heller om demn som stimler seg sammen på stortinget, forøvrig bør hasj legaliseres og sosialister kan gjøre nøyaktig som de vil så lenge det kun handler om mote og trendy flokkmentalitet og selve politikken ikke blir påtvunget andre.
juni 26th, 2009 at 12:53
AVSLØRT!!!!
Det er tydeligvis ingen her som skjønner at hildegunn er sarkastisk, og prøver å få de mer moderate, men akk så hjernedøde høyre og frp-fascistene til å se på sitt eget parti som altfor ytterliggående.
Du skjønner jo hun er nødt til å kødde når hun kommer med påstander om at sosialisme er anti-demokratisk. Det er jo standard FrP praksis å dømme sosialister etter Sovjet-tidens kommunistiske diktaturer, som i realiteten var diktaturer, uten særlig mye sosialisme.
Når det gjelder hasj, så bør man kalle en spade for en spade. Grunnen til at man har hasjavhengighet, er fordi man røyker hasj, blandet med tobakk, som inneholder et av de mest vanedannende stoffene vi kjenner til, Nikotin. Grunnen til at vi har et begrep som heter hasjpsykose, er på grunn av et regelverk som påtvinger tunge rusmisbrukere innleggelse og rusavvenning, hvis de har blitt psykotiske som følge av rus. Det eneste smutthullet er hasj, man kan ikke bli tvangsinnlagt for hasjrøyking, med mindre man utgjør en fare for seg selv og andre. Med sterkere stoffer er det ingen vei utenom. Derfor har de fleste tunge, psykisk syke rusmisbrukere lært seg å “skylde på hasjen” når de blir tauet inn. Forresten, så er det langt flere skadevirkninger og faremomenter ved alkoholbruk, selv i moderate mengder. Dette er for lengst bekreftet av vitenskapen.
Jeg tror forresten endel folk har veldig forskjellige definisjoner på sosialisme her, dere bør bli enige om betydningen av ordet, før dere bruker det, ellers misforstår dere hverandre hele tiden.
Norge er et av verdens mest sosialistiske land, og vi er også et av de beste mht levestandard. Det er ingen hemmelighet at sammenhengen der er ganske klar.
juni 26th, 2009 at 13:01
Idiotiske utsagn på rekke og rad. Du trenger litt mer innsyn.
juni 26th, 2009 at 13:10
“Norge er et av verdens mest sosialistiske land, og vi er også et av de beste mht levestandard. Det er ingen hemmelighet at sammenhengen der er ganske klar”
Dette er FEIL, Norge er ikke et sosialistisk land, vi er et relativt liberalt sosialdemokrati med høy grad av rettsikkerhet hvor individuelle rettigheter og privat eiendomsrett stå relativt sterkt. Venezuela og Cuba derimot….
Økonomisk er Norge mer liberalt og mindre regulert enn for eksempel USA (som en gang i tiden var liberalismens høyborg) på mange områder. Snarere tvert imot av hva du her påstår er det frihandel over landegrensene,generell økonomisk frihet, og ikke sosialisme,proteksjonisme og regulering, som skaper vekst, velstand og høy levestandard. Dette er veldokumentert (og egentlig en selvfølge). Norge er et velstående land i stor grad som følge av olje og gass omsatt i et relativt fritt globalt marked. Vi har også høy grad av økonomisk frihet innad i forhold til veldig mange andre land.
juni 26th, 2009 at 13:54
Gerra: Slike personangrep vil ikke blir tolerert! Sjiakane og personangrep er uaksepatbelt og finner jeg mer av dette fra deg vil det bli KRAFTIGE REAKSJONER!!!!!
juni 26th, 2009 at 13:54
Hva mener du egentlig med kraftige reaksjoner?
juni 26th, 2009 at 13:57
Du et hva jeg snakker om, Tore!
KRAFTIGE KONSEKVENSER!
juni 26th, 2009 at 13:59
Men hva er kraftige konsekvenser? Du har skrevet ordene, men du har fortsatt ikke skrevet hva de betyr?
juni 26th, 2009 at 14:00
Du vet hva jeg snakker om! Kommentarer som er direkte tåpelige og usakelige har jeg rett til å behandle som jeg vil!
juni 26th, 2009 at 14:14
Du har ikke rett til å behandle de slik du vil. Du kan for eksempel ikke skrive de om slik at de får en annen betydning da dette vil være en forfalskning.
PS: Jeg antar at alle kommentarene dine på min blogg er sakelige og seriøse?
juni 26th, 2009 at 14:16
Se reglene mine, Tore. Jeg KAN gjøre hva jeg vil, jeg er ikke underlagt noen regler! Dette er en privat bloggg, den er ikke unnderlagt noe form for lover som sier at jeg ikke kan gjøre vha jeg vil.
juni 26th, 2009 at 14:25
Vel, serveren er plassert på et norsk datasenter (IspPro), så norsk lov er gjeldende for alt innhold på bloggen. I tillegg kan BloggNorge.com hindre deg i å publisere innhold som ikke er tillatt da det er de som eier nettsiden. Du har bare tillatelse til å bruke deres tjeneste.
I tillegg har du også redaksjonelt ansvar for alt innhold på siden, og dette inkluderer også kommentarer. Så hvis innholdet bryter norsk lov vil du være ansvarlig for å fjerne dette. Hvis det ikke fjernes vil du f.eks. være ansvarlig hvis noen skulle finne en kommentar injurierende.
Har du ikke satt deg inn i lovverket på dette området?
juni 26th, 2009 at 14:28
Skulle du også skrive om en kommentar slik at den får en annen betydning enn opprinnelig ment, så vil dette fortsatt være en forfalskning. Og forfalskninger er jo som kjent ulovlig.
juni 26th, 2009 at 14:28
Jeg har regler for kommentering på min blogg. Ved å kommentere så godtar du mine regler og du har inngått en kontrakt med meg om at du aksepterer disse reglene og retningslinjene.
Om du ikke akspeterer disse relgene og retningslinjene som vi har en avtale om du skal følge når du kommenterer her så er du velkommen til å ta det sosialistiske vissvasset ditt og dra dit pepperen gror.
juni 26th, 2009 at 14:32
Når du heller ikke har registert en eneste kommentar under ditt ekte navn så kan ikke det være injureriende. Ditt alias, ditt nicknavn på internett er ikke ditt ekte navn, eller et registrert varemerke og kan derfor benyttes av hvem som helst.
Du er den eneste som bryter loven med injurier ved å gi deg ut for å representere en organisasjon som du ikke er medlem eller representant av og ved å kalle deg for det sammet navnet som lederen for denne organisasjonen.
juni 26th, 2009 at 14:41
Fullstendig irrelevant. Retningslinjer kan ikke overgå norsk lov.
Sosialistisk? Hva gjør meg til sosialist? Er det fordi jeg stemmer på Høyre? Og at jeg har gjort dette siden jeg ble myndig?
juni 26th, 2009 at 14:44
Jeg har aldri skrevet noe sted at jeg representerer noen organisasjon.
Når det nevnes personer ved navn av enten deg eller andre som skriver en kommentar, så kan den absolutt være injuriendende. Ta for eksempel noen av kommentarene som ble skrevet om Mehling. Å kalle ham en landsforræder kan være injurierende, og du vil som personen med redaksjonelt ansvar være ansvarlig for at denne kommentaren.
juni 26th, 2009 at 15:07
Tore: Jeg beklager at jeg tok deg for å være den du utgir deg for å være. Du er en mester i ironi, din skarping.
Hildegunn: Jeg er glad i deg, jeg. Her kommer en stor klem: (())
juni 26th, 2009 at 16:02
Kalle: Jeg utgir meg ikke for å være noen.
juni 26th, 2009 at 16:13
Dette var en underholdende blogg, underskogen i FrP i fri dressur! Men hvor blir det av de kraftige reaksjonene til Hildegunn?
juni 26th, 2009 at 16:52
Du fortsetter med denne falske bloggen ser jeg.
Du vil vel gjøre det frem til valget, for å diskreditere FrP ved å utgi deg for å være FrP’er?
Greit. Da får en svare med samme mynt.
juni 26th, 2009 at 20:11
Jeg trodde først at du var Tore Tvedt.
juni 27th, 2009 at 01:08
Kalle Says:
Jeg trodde først at du var Tore Tvedt.
Du skjønner det, Kalle, at Tore driver VIGRIDbloggen, presenterer seg med samme navn som vigridlederen, men ha UTGIR seg ikke for å være noen, det må da alle skjønne!
Tore er nemlig en sarkasmens mester!
juni 27th, 2009 at 01:31
Jeg har aldri presentert meg som den personen.
juni 27th, 2009 at 01:42
Nei, hvem kan vel Tore fra VigridBloggen.com være? Uansett hvem han/hun er har ikke vedkommende interresse av at det skal komme ut. Det er ikke lett å finne info om verken “Tore” eller “Hildegunn”, men en kjapp titt på bloggene deres forteller meg at de har gått på samme bloggskolen.
http://www.vigridbloggen.com/ytringsfrihet/hvordan-vinne-en-diskusjon/
juni 27th, 2009 at 01:47
Men jeg deler ihvertfall med andre hvordan man skal vinne enhver diskusjon. Problemet er vel bare at de rådene mine ikke hjelper i de store politiske diskusjonene, men likevel fortsetter de.
juni 27th, 2009 at 01:48
Hun er jo en god elev ihvertfall.
juni 27th, 2009 at 05:38
Tjære Hildegunn M. Tønder Olsen!
Hvorfor finner jeg deg ikke, verken i telefonkatalogen eller i skattelistene?? Er det fordi du sitter på din imponerende brede rævv (ups, sorry, mente formfagre stuss) og spyr av latter over oss teitingene, og egentlig ikke fins?
Hola Inga Marte
HU har pupper, hu
juni 27th, 2009 at 08:36
Festivaler for “folk flest” har vi da flust av!
juni 28th, 2009 at 00:56
Rimgrim:
Jeg har også hatt en mistanke om at denne personen ikke eksisterer. Men at hun ikke står registrert i skattelistene kan bety at personen er under 18 år og har ikke hatt noen inntekt eller formue.
Hvis denne personen er over 18 år, så har han/hun også måttet sende inn selvangivelsen uansett.
Hvis denne personen har stemt ved et tidligere valg, så er han/hun fyllt 18 år. Hvis personen vil stemme for første gang ved årets valg, så kan dette bety at personen fyller 18 år i år. Så hvis personen fortsatt bare er 17 år, så finnes det en liten mulighet for at denne personen ikke har hatt noen som helst inntekt (som for eksempel renteinntekter). Men dette har en forholdsvis lav sannsynlighet ettersom de fleste har ihvertfall litt penger plassert på en bankkonto.
Så, jeg er enig med deg at denne personen mest sannsynlig ikke eksisterer.
juni 28th, 2009 at 08:40
Til Tore og Rimgrim
Jeg har googlet hennes fulle navn og finner henne hovedsakelig på facebook. Men hun har også operert med fullt navn på diverse sider der en diskuterer innvandring (noe vi ikke har i Norge). Hun er gjennomført alle steder.
Jeg har tvilt meg frem og tilbake på om dette er bare tull….eller om det er alvorlig ment. Hvis du ser på Herregud.com så er det opplagt tull… (selv om jeg gikk fem på etter å ha vært her og lest en stund:-)). Dette er ikke opplagt… Det samme gjelder Børge Tiller Mathisen…. samtidig så er han så drøy at det umulig kan…hehe og slik kan man fundere.
Hildegunn ligger innenfor noe som kan eksistere med disse tekstene…men det kan også bare være en person som har det veldig gøy med å imitere frp retorikk.
At hun ikke står i skattelistene er ikke noe bevis. Jeg har opplevd å ikke få opp folk jeg positivt vet eksisterer.
Fint at du også gjør oss oppmerksom på Tore at denne personen også kan være veldig ung…
juni 29th, 2009 at 18:57
Har de PØLSER påHove????
juni 29th, 2009 at 23:46
Hahaha, for en utrolig latterlig idiotblogg!
Hadde jeg ikke visst bedre villejeg trodd at dette var en sosialistblogg – som utga seg for å være Frp-blogg rett og slett for å drite ut Frp og de tåpelige holdningene og standpunktene som finnes i partiet.
Men Hildegunn er antagelig rett og slet et innbarka knøl av et erkenek som forguder Frp over alt på jord.
Stå på Hildegunn! Du gjør en fremragende jobb i å vise folk hva slags meheer som flokker seg rundt Frp.
Mvh
Bjørn Jarle – http://www.sosialdemokraten.no
juli 2nd, 2009 at 20:25
Bjærn jale, ikke kodd med hildgunn, hun har helt rett i alt hu skriver om sossialisterne.
Dessuten er di sosialistfetivallerne noe drit, bare hasj å dårlig musikk.
Hvoffor er aldri Stiven Ekkel med å synger, eller trine rein og olE ivars…..dessuten er Siv kjempesmart!
juli 3rd, 2009 at 00:19
Istedetfor å satse på kvantitet burde du sats på kvalitet. Denne “helge”-figuren finner jeg ikke morsom i det hele tatt.
juli 10th, 2009 at 15:56
Hei, Astri og Tore!
Nei, sant at fravær fra skattelistene ikke er noe bevis for at en person ikke eksisterer. Dessuten ble innlegget mitt svært usaklig i sommervarmen, selv for denne bloggen.
Men det spiller i grunnen ingen rolle om hun fins eller ikke. Det er lenge siden hun har kommet med sine elleville påfunn, og det forringer helt klart livskvaliteten til alle oss trofaste fans. Vi får nøye oss med “Tru, håp og kjærleik” (Børge Tiller), eller den sinnssvake bloggen “Herrens Hærskare” (http://haerskare.blogspot.com/2009/03/herrens-bud-er-klart.html) inntil videre.
Så får vi håpe at Hildegunn kommer sterkere tilbake senere.
Fortsatt god sommer!
august 27th, 2009 at 20:20
Herregud da menneske hva har da sosialister med hasj og gjøre, eller omvent hva har hasj røykere med sosialister å gjøre?
Når det gjelder politikken i landet på dette området generelt har alle politikerne tredd hodet sitt langt opp i set eget rectum.
september 10th, 2009 at 05:45
Dette er standard amerikansk propaganda, regner ikke med at oppegående norske borgere tror på den Bill O Riley dritten her. Disse folka baserer seg mer på rykter og generel misnøye i samfundet en virkeligheten og fakta!
Fy faen, æsj sier bare jeg..
november 3rd, 2009 at 03:53
åå den her var for bra, kontra frittmarkeds sin overprodukjon av “legemiddel” som vel igrunn er noarkotikum og sm vel en bror part av det amrikanske folket er avhengige (satt på spissen, i beste fall brukera)av i sin kvar dag, rly a set forward, du er en hykler;)
november 23rd, 2009 at 14:46
Jeg er forelsket i deg hildegunn. kan vi møtes?
november 23rd, 2009 at 22:45
vel. det er verre om de drikker alt for mye alkohol enn om de røyker en bønne for mye.
og jeg er ikke sosialist!
desember 19th, 2009 at 01:00
Selv er jeg noe ala en konservativ liberalist, men dette her tok kaka. Morsomt nok skulle jeg nesten tro du hadde røyk hasj selv for å komme på med påstandene du gjør. Ikke eier du noen gyldige argumenter for _hvorfor_ eller _hvordan_ sosialistene har greid å lage denne store konspirasjonen. Men for all del – fortsett, jeg skal på hyttetur med familien i Jula. Heldigvis har vi internet der oppe, så jeg kan kose meg med å lese innleggene dine samt kommentarene som følger med.
Prøver ikke å være ekkel her, men makan til antagelser du har.
desember 19th, 2009 at 15:26
Fattar ikkje korleis du kan sjå på sosialisisme på ein så negativ måte. Greit nok at du er i mot det, men at om det er nokon andre som likar det så går verda under?!
Og hasj, kva er gale med det? det burde egentleg bli legalisert eller i alle fall avkriminalisert, då dette er ufarleg og eit mykje bedre alternativ til alkohol. Politiet kan og då bruka ressursane på betre ting. Litt sider for info og for å styrke argumenta: http://www.erowid.org/
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=774609
juli 3rd, 2010 at 11:09
[...] Allrede for ett år siden advarte jeg mot musikk festivaler! Og det med god grunn! Som jeg skrev den gang på min blogg er musikkfestivaler ett sted der Norsk ungdom blir utsatt for hasj og andre sosialistiske utinger. [...]
august 20th, 2010 at 19:29
George Bush røkte hasj i studietida. Det var slik han ble sosialist…