Kun FRP har rspekt for innvandrere – blir hetset av sosialister!
7. februar, 2010FRP kommer med ett svært godt forslag, men blir møtt med hån fra det sosialistiske meningsmonopolet. Det er en skam at partiet som mest av alle representerer folk flest’s syn ikke blir møtt med respekt i pressen. Jeg er sterkt kritisk! Er det riktig at ulovlige innvandrere skal ha ett førsteklasses helse tilund når Nordmenn dør i helsekø! NEI!
Jeg er dvært opptatt av min egen helse! Jeg tar var på min helse og det gjør de fleste nordmenn. Innvandrere er derimot mye mer utsatt for helseriskiko. De spiser usunn mat og bruker narkotika. Når ulovlige innvandrere i tilleg er ulovlige, altså kriminelle, er de en byrde for samfunnet! De bidrar ikke til samfunnet. Nordmenn derimot blir regelrett plyndret av sosialistenese skatter og avgifter. Og hva går pengene til? Ett førsteklasses helsestell til ulovlige innvandrer! Det er en SKAMDALE!!
Jeg forlanger respekt for FRP sitt forslag! Ingen har rett til å kritisere ett så godt forslag. Man må tørre å ta innvandring på alvor! Det er kun FRP som har respekt for innvandrere! Sosialistene evner ikke å se innvandrere for det de er, som enkeltindivider, som levende personer! Sosialistene ser bare på alle mørkudete som en som passer inn i deres ideologiske glansbilde av ikke-vestlige personer. Alle innvandrere foretrekker FRP! Innvandrere er mennesker, ikke dukker som sosialistene kan leke med!
Ett slikt helsetilbud for ulovlige innvandrere er ett hån mpt demokratiet, ett hån mot Nordmenn som betaler skatt! Det er bare enda ett eksempel på at for sosialistregjeringen er snikislamisering viktigere enn Nordmenns rett til ett trygt og godt liv!!
Tags: demokrati, FRP, innvandring
februar 7th, 2010 at 12:42
FrP viser sitt sanne, grusomme høyreekstreme ansikt med dette. Helt horribelt og en skam at dette er et av landets mest populære partier.
februar 7th, 2010 at 12:49
SKA: Hvordan våger du å kritiser FRP din jævla ape!??
FRP er ett parti for folk flest og dette er ett godt forslag!! Ulovlige innvandrere har INGEN RETT på helse stell!! TRor du de e Nordmenn, kanskje??? NEI!!!!
Og les mine komenterings regler!! Jeg forlanger ett minimums av høflighet, disn sosialistiske drittkanon!!!!!
februar 7th, 2010 at 12:49
Et hån og en skam å tilby syke mennesker hjelp? Jaja, må si du har et “interessant” syn på dine medmennesker. Men man kan vel kanskje ikke forvente mer fra en FRP sympatisør heller da.
At dere freppere ikke klarer å se at dette er et så umoralsk og grotesk forslag sier mye om dere vil jeg si. Og jeg er glad for at dette partiet i så liten grad tas seriøst. Men det er jo bra at vi får samlet alle brødgjøkene inne i dette idiotiet da. Har man noe dumt man ville ha sagt, kan man melde seg inn i FRP og få det ut. I tillegg får man applaus fra alle de andre bondetampene.
Ser du virkelig ikke segregeringen i dette her? Eller hvordan man nedgraderer andres lidelse som annenrangs?
Det hjelper ikke at de to fjottene i artikkelen slenger på en “jaja, om det er akutt, så kan de vel kanskje få litt hjelp”. Det er bare noe de sier, slik at de kan gjøre seg selv til offeret i den debatten som følger. Da var de så misforstått at det nesten ikke gikk an. Og FRPerene, jo da applauderer på sidelinjen og føler seg så altfor misforstått, dere!
Faen det flaut at det er så mange som stemmer på dette vrakgodset og oppsopet av et parti her til lands. Sier mye om dem.
februar 7th, 2010 at 12:50
Et knallbra innlegg!
februar 7th, 2010 at 12:52
RUNE:
Du er en sosialist og en idiot! Jeg innviterer mine fans til en saklig og god debatt i mitt komentar felt og du kommer bare med sosialistiske løgner og fjas, og personagrep mot meg og mot FRP som er modige nok til å behandle innavdrere med respekt?!?!?
Sånne som deg har ingen plass i ett demokrati!! Du er en hån mot alle gode kristne norske verdier, din dritt!!!!!!!1!!!
februar 7th, 2010 at 12:54
Og dermed tar FrP enda et skritt mot den åpne fascismen. Partiet som ble stiftet av en nazist (Anders Lange) og hele tiden har knyttet nære kontakter med norske rasistiske og fascistiske organisasjoner – alle gode nordmenn bør vende dette partiet ryggen før det får makt.
februar 7th, 2010 at 13:13
Erik:
Facisme? Nazisme? Følg med! Nazisme er bare en retning inne sosialismen (nasjonalSOSIALISME) og FRP er langt fra SOSIALISTISK!!!!!
FRP er tvert iomt ett parti for frihet, demokrati og fornyelse!!
februar 7th, 2010 at 13:17
R u 4 real? Er dette en spøk? Ikke veit jeg hvordan du er privat: men om dette IKKE er en spøk, er du et veritabelt redselsfullt menneske: og du er attpåtil så tilbakestående at du velger å kringkaste det til hele norge. Skikkelig kudos for idioten.
Ganske morsomt at du “inviterer til en saklig debatt” med å kalle de fleste meningsmotstandere som idioter: men jeg tviler vel på at du klarer å se ironien i det.
Men det er godt man tar vare på også de som ikke har så fryktlig mye håndbagasje her i norge: hadde vi ikke gjort det hadde du neppe fått slippe til et eneste sted.
februar 7th, 2010 at 13:19
“Og dermed tar FrP enda et skritt mot den åpne fascismen. Partiet som ble stiftet av en nazist (Anders Lange) og hele tiden har knyttet nære kontakter med norske rasistiske og fascistiske organisasjoner”
hm..kremt kremt..ikke glem Hanna Kvanmos NS sympatier og medlemskap nå da kjære meddebattant..
februar 7th, 2010 at 13:20
kun frp har respekt for innv. ??????? FOR NOE BULLSHIT,DOBBEL-MORAL, FALSK, ONDSKAP FAEN DJEVELSKAP DISSE PERSONENE HER,FY FAEN
ER DET MULIG Å BLI SÅ OND SOM DISSE SATAN,DJEVELSK,SLIME SHIT,SNAKE TONGUE THIS PEOPLE ARE.
This is kind an appel to human race dont pick up people in ocean, when we see them drifte away with a lot of shark in water.
februar 7th, 2010 at 13:23
Litt info : Hanna Kvanmo var nazist og NS medlem, hun pleiet tyske og norske SS soldater ved østfronten, tyske røde kors var direkte under kommando av den tyske SS sjefslegen,Hanna Kvanmo ble senere SV leder og mentor til Kristin Halvorsen!
Noe å tenke på for dere SVere som kaller Frp velgere både det ene og det andre.
februar 7th, 2010 at 13:23
Så viss en ulovlig innvandrer blir skadet skal vi bare la ham ligge??
Trodde aldri jeg skulle oppleve dette her i Norge. Så kyniske er vi blitt at det er bare det økonomiske som teller. Mennesker er ikke verd noe. Til og med i krigssoner er det vanlig å gi fienden legehjelp viss han blir tatt til fange. Disse såkalte liberale partier er mindre liberale enn diktaturet på Cuba. Der får ihvertfall alle gratis legehjelp uansett.
februar 7th, 2010 at 13:23
FRP FALSK:
Dette er løgne! Jeg avslører deg! FRP er det eneste partiet som respektere menneke’s rettigheter og tar var på Norsk kultur!!
februar 7th, 2010 at 13:25
Karsten: Om man ikke bidrar til felleskapet har man ingen rett til helse hjelp! Ulovlige innvandrere bidrar kun med narkotika og kriminalitete!! De har ingen rett på helse hjelp!!!
februar 7th, 2010 at 13:31
Du kan ikke være sann Hildegunn..Ser du skriver at du prøver å føre en saklig debatt for så å avslutte setningen med “din dritt, jævla ape” osv. og i tilegg tør du å påstå at du behandler utlendinger med respekt når du vil nekte dem legehjelp..har hørt mye tull før men deg må jeg bare kåre til århundrets IDIOT..
februar 7th, 2010 at 13:32
Hildegunn – Er du ironisk og lager en blogg der det skal se ut som om du er en helt fjern FRPer, eller mener du det du skriver her på bloggen din?
februar 7th, 2010 at 13:34
Jeg vi bare si til dere som har lagt igjen kommentarer inni i denne blogge. Dere må huske nordmenn og Frp er to forskjelige ting. Jeg elsker Norge og nordmenn, men ikke faen Frp-folke. Jeg håper disse frp brenner i helvete, det er der de kommer fra.
Disse Frp-folke er umoralsk, de skaper hat og fordommer. Frp-folke er akkurat identiske med ekstremiste muslimer. Ikke allle muslimer er onde og slemme, kun fåtall
ekstremiske muslimer + frp-folke = ondskap, samme type personlighet
februar 7th, 2010 at 13:38
Her tar det helt av.. Jeg er enig med FRP i mange punkter, men det er ikke rart partiet og FRP’ere blir så forhatt når man går til angrep på sosialister på denne måten. Hvor ble det av sakligheten?
februar 7th, 2010 at 13:39
Merkelig at Rune , som i sin skrivemåte virker oppegående, kan ha et så avstompet syn. At vi har ca. 20 000 illegale invandrere i norge, de fleste i Oslo virker ikke skremmende. Disse menneskene må ha til livets opphold dagelig. Må virkelig din mor bli ranet eller voldtatt av desperate personer før skylappene må fjernes. Man bør vel huske den amerikanske barnepsykolog som på dødsleie ba om unnskyldning for at han hadde forfektet fri barneoppdragelse. Det var dog for sent når man delvis har ødelagt en generasjon. Hvor mange år skal det gå før du og dine likesinnede må si “Jeg tok feil”. Ikke mange er jeg redd for. Da er det for sent.
februar 7th, 2010 at 13:40
Hildegunn,
Hvis ditt mål er å omvende andre til å bli Frp-sympatisører, velger du en merkelig taktikk. Du bruker angrep mot enkeltpersoner her og kaller dem for idiot og ape osv. Hvordan skal du nå fram med dine meninger? Det eneste du vil oppnå er jo å skape en enda større avstand mellom deg/Frp og andre.
Bare så det er sagt, jeg er totalt uenig med deg, men jeg klarer å la være å skrive ned mange ord jeg kommer på når jeg leser dine innlegg.
februar 7th, 2010 at 13:46
Marlow – Jeg vet ikke jeg. For min del er det ikk et avstumpet syn på andre mennesker å ville sørge for atmedmennesker kan få nødvendig legehjelp dersom man er i stand til å yte det.
Jeg hadde aldri meldt dem inn, dersom jeg var lege. Samme hva FRP måtte klare å presse gjennom. Det er en moralsk forpliktelse å hjelpe lidende/syke mennesker uten at de skal være redde for at politiet står utenfor og venter på dem etterpå.
Hva med kriminelle nordmenn i skjul, skal man bare nekte dem også helsehjelp? Slik at de til slutt blir akutt syke i stedet, eller på sikt får ødelagt helsa totalt på bakgrunn av manglende behandling. Så får vi enda høyere utgifter til helse fremover.
Dere må forsøke å se forbi det rent populistiske, ikke heng dere på den bølgen FRP forsøker å skape med jevne mellomrom. Det er ingen grunn til å anta at man ville få et mindre antall illegale personer i landet av denne grunn. Man vil bare oppnå at de får det enda litt verre enn de allerede har det.
februar 7th, 2010 at 13:47
Her er det mange som leser artikkelen uten å skjønne hva som står der skjønner jeg..
FRP sier da IKKE at illegale invandrere ikke skal få hjelp hvis det er akutt, men at de ikke får ordinær lege / helsehjelp uten at det kommer frem at de er her ulovlig. Hvor vanskelig er det å forstå da..
februar 7th, 2010 at 13:47
hildegunn Says: “Ulovlige innvandrere bidrar kun med narkotika og kriminalitete!! De har ingen rett på helse hjelp!!! ” ????????????
neste gang du tar en buss, t-bane eller trikk, husk å takke en innvandre.
Når dine nærmeste og frp-barne drar til skolen, husk å takke en innvandre har vasket ,barneskole,ungdkomskole osv
Når frp-mødre deres ligger syke, husk å takke en innvandre for hjemmehjelp.
Noen innvandrer har betalt skatt 30-40 til Norge, mens Siv jensen løper rundt med bleier og amundsen var ikke født engang, ikke du heller hildegunn.
Når en virkelig norsk sjømann reist til utlandet, gift med en fillipine og har barn, barna har ikke ordentlig papirer og regnes som ulovlig her i landet.
MENS en nazit-svin som har voldtatt og ødelagt dette landet og ender opp med frp-barn som siv jensen som vil bestemme hvem skal leve og dø. IRONISK
februar 7th, 2010 at 13:51
FRP FALSK:
Du lyver, du bæsjer ut av munnen din sosialistiske prolaps!!!
Det er FORSKJELL på lovlige og ulovlige innvadrere!!1!!!
FØLG MED!§!§
februar 7th, 2010 at 13:56
Og DER var “Drittlei” den første FRPeren som trakk fram “offerkortet” til FRP!! Gratulerer!!! Du har vunnet en gratis svømmetur til Polen!
Nettopp denne linja om akutthjelp skal FRP nå bruke til å gjøre seg til offeret i debatten. Stakkars FRP som alltid blir så voldsomt misforstått, dere! Skjønner dere ikke taktikken de bruker?
De kommer med et så til de grader umoralsk forslag, som inneholder og legitimerer segregering og gradering av menneskerverd. Deretter, når den berretigede harme oppstår. Trekker de frem bakdøra, som er at “alle som er akutt syke skal få hjelp”.
Budskapet er uansett like ille, og er kun egnet til å skape avstand mellom folk.
februar 7th, 2010 at 14:06
Hildegunn, jeg tror du har misforstått litt når du påstår at “Ett slikt helsetilbud for ulovlige innvandrere er ett hån mpt demokratiet, ett hån mot Nordmenn som betaler skatt! “.
Kirkens bymisjon og særlig Røde kors er ideelle organisasjoner, og får ikke så masse penger fra staten. Skattepengene våre går ikke til røde kors, de får pengene sine fra frivillige donasjoner, altså mennesker som frivillig velger å gi pengene sine til dem. Tenk litt på det, du
februar 7th, 2010 at 14:07
hildegunn Says:
februar 7th, 2010 at 13:51
FRP FALSK:
Du lyver, du bæsjer ut av munnen din sosialistiske prolaps!!!
Det er FORSKJELL på lovlige og ulovlige innvadrere!!1!!!
FØLG MED!§!§
“bæsjer ut av munnen” ??? dette er typisk frp-språk
Vel, jeg lyver ikke, når du tar buss, t-ban osv ser du fakta, våkn opp din falske, løgner,onde slanger frp bullshit
februar 7th, 2010 at 14:07
Og du Rune og dine likemenn har inntil idag fått lov til å drive innvandringspolitikk over en lav sko, og se hvor det har ført hen da mann, eller er du så blind at du ikke ser lengre enn nesa di, kom ikke å si at dagens invandringspolitikk har vært en suksess
Og bare så du vet det, det er ikke FRP sin politikk som har ført oss hit vi er idag, men inne i ditt hode er det sikkert bare fryd og gammen og ingen ting å ta tak i..
God bedring.
februar 7th, 2010 at 14:14
…liker forøvrig denne remsen med stikkord i margen din, Hildegunn: “hasj Hildegunn Hitler HUSSEIN”…
februar 7th, 2010 at 14:24
Mungo Park: Lær deg og lese din sannhetsfornektende sosialitsøppelmann!!! Det står HUSSEIN OBAMA den amrikanske sosialitiske muslim presidenten!!!! Følg med!!
februar 7th, 2010 at 14:26
Dette er et meget godt og fornuftig forslag, personer som oppholder seg u-lovlig i landet skal ikke ha none rettigheter på hjelp. De må også begynne å internere alle u-lovlige asylsøkere som melder seg for å kreve noen form for hjelp fra samfunnet vårt.
Dette er personer som skal kastes ut av landet og alle som hjelper dem må straffes, og er de innvandrere må de også kastes ut.
FRP er det eneste partiet som tenker på å bevare Norge.
februar 7th, 2010 at 14:32
“Drittlei”:
Og du ser ikke at FRP ikke representerer løsninger, men faktisk er selve problemet. Flyktningeproblematikk er et faktum, det er også et faktum at man har inngått avtaler om å hjelpe folk i nød.
FRP på sin side har gjort sitt ytterste for å få dette til å mislykkes. De har i 30 år(sånn ca.) jobbet for å øke avstanden mellom nordmenn og innvandrere. De forsøker å skape mistenksomhet og de kommer stadig med forslag om å endre lovverket, slik at innvandrere ikke skal behandles på samme måte som nordmenn(segregering). På den måten tegnes et bilde av at de ikke er like “verdifulle” som oss andre. De er å anse som snyltere osv(les. stadige utfall mot såkalte “lykkejegere”).
De har jobbet for å vanskeliggjøre integreringen, og peke på og blåse opp alt som ikke fungerer, samt minimere betydningen av det som fungerer bra(og det er ganske mye skal jeg si deg).
I ettertid, når avstanden mellom nordmenn og innvandrere er skapt, oppstår det en rekke problemer. Da kryper FRP frem fra steinen de ligger under og sier “Hva var det vi sa?” FRP-lakeiene applauderer og tenker ikke over at det er FRP selv som har lagt grunnen for det.
FRP representerer problemet, ikke løsningen.
februar 7th, 2010 at 14:45
Til Rune
Jeg er 100% at du er har rett. Du kjenner og skjønner godt hva frp står for og hva de jobber med hverdag. Frps politikken høres vel littt kjent ut, ikke sant.
OOOh stemmer, det var nazist-politikken fra 30-tallet. Først ødelegger de, så kommer de å si “det var det jeg sa heller tiden”.
Falsk og ondskap eksisterer igjen og igjen
februar 7th, 2010 at 14:49
Du sier at innvandrere spiser usunn mat og bruker narkotika??? dette sier litt om deg og dine fordommer. Det er ikke greit å kritisere FRP sitt forslag om å nekte legehjelp til ulovlige innvandrere, men det er helt greit å si at innvandrere bruker narkotika. Jeg vedder på at jeg kan finne 1000 innvandrere i løpet av en dag som ikke bruker narkotika, noe sier meg at du ikke har peiling på hva som skjer i virkeligheten.
februar 7th, 2010 at 14:52
Problemet med (og for) FrP er rett og slett at de er svære i kjeften men har lite i buksa. I de fleste tilfeller der FrP’ere blir stilt til veggs med gjennomtenkte argumenter, svarer de som regel med å spytte.
februar 7th, 2010 at 15:18
Det utgjør ca. 8 % av innvandre i Norge –> http://utrop.no/8437
8% er inkludert med svenske,danske, briter,tyskere osv.
Så hudfarge-innvandre utgjør ca. mellom 4-5 % av hele befolkning.
95% av nordmenn av befolkning mens 5% hudfarge-innvandre får all skylde her i Norge.
De fleste hudfarge innvandre har det svært vanskelig å få seg jobb,på grunn av rasist,fordommer og falske skjulte motiver fra frp.
februar 7th, 2010 at 16:48
All overfalls voldtekt i Oslo de siste 3 årene er utført av ikke-vestlige innvandrere, det sier litt om dem….. Få ut de som ikke har noe her å gjøre.
februar 7th, 2010 at 17:43
MELDING TIL ALLE ULOVLIGE INNVANDRERE: LOFTET MITT ER LEDIG!!!!
JEG HAR PLASS TIL EN FAMILIE PÅ 5.
KJENNER MANGE FLINKE MENNESKER MED GOD KUNNSKAP SOM JOBBER I HELSEVESENET OG KAN GI BEHANDLING.
FORT FØR DET ER FOR SENT!!!
februar 7th, 2010 at 19:23
Gunnar F says: “all overfalls voldtekt i oslo de siste årene…..”
for eksempel :
http://www.varden.no/nyheter/frp-politiker-domt-for-voldtekt-1.267880
Her snakker ikke vi om Sørviknes voldtatt jenter under 18 år grense.
Gunnar, kanskje det er deg som har voldtatt jentene i det siste tiden.?????
februar 7th, 2010 at 19:29
Å bæsje med munnen er fullt mulig Hildegunn. Det heter fekale brekninger, i korrekt medisinsk terminologi. Syklig trang til å spise avføring derimot heter (om jeg ikke husker feil) koprofagi.
Ønsker alle en fantastisk søndag i bæsjens tegn !
februar 7th, 2010 at 19:30
Raymond du er en idiot.
Her er linken som viser at de er utført av ikke-vestlige innvandrere.
Send dritten hjem dit den kom fra.
………..”Det er menn med kurdisk eller afrikansk bakgrunn som dominerer statistikken. Ingen av anmeldelsene involverer etnisk norske gjerningsmenn. Trusler eller bruk av grov vold kjennetegner sakene”…………Sitat slutt.
http://www.demokraten.no/lokalnytt/article4264620.ece
februar 7th, 2010 at 21:06
Det er flott at Gunnar F kun tenker hudfarge og nasjonalitet når det gjelder overfallene, og at disse mennene ikke kommer fra krigssoner der voldtekt er dagligdags (for det er liksom helt rolig i kurdistan og afrika akkurat nå), og at når de kommer til norge blir det sendt på et norskkurs, de får en liten slant med penger og overlatt til seg selv. Psykologtimer er dyrt, og det er neppe det den lille startsummen går til…
februar 7th, 2010 at 21:50
Til dere som er så opptatte av voldtekt og innvandrere; selvfølgelig er det tragisk at dette skjer, men vi må ikke glemme at de aller fleste voldtekter i Norge begås av norske menn, menn som voldtar sine koner, samboere og ekser innenfor husets fire vegger. Merkelig nok er dette noe som i liten grad engasjerer FRP-ere. Wonder why…?
februar 7th, 2010 at 22:42
Tull de aller fleste voldtekter og vold i Norge beggås med all sansynlighet av ikke vestlige innvandrere.
De som oppholder seg u-lovlig i Norge har vi ikke noe ansvar for og de skal fanges og sendes ut av landet, og alle som hjelper dem må straffes med store bøter og/eller fengsel.
februar 8th, 2010 at 00:55
Tull?? Du følger tydeligvis ikke med, kanskje på tide å fjerne skylappene? Jeg synes det er tragisk med vold og overgrep begått av innvandrere, men fokuset må ikke være så ensidig at man glemmer alle de barn og kvinner som utsettes for kriminelle handlinger begått av nordmenn. I de siste årene er det begått nesten 100 partnerdrap i Norge, de aller, aller fleste av nordmenn. Dette har jo vært belyst av bla VG i en serie om partnerdrap i Norge. Å ta livet av en partner som vil skilles er kanskje ikke bare et kulturelt problem, men mer et manne-problem..?
februar 8th, 2010 at 01:08
Gunnar F, du kan jo ta en titt her:
http://www.skup.no/Metoderapporter/2007/05._72_kvinner_drept._av_sine_mennVerdens_GAng_.pdf
eller her om du fremdeles tror ikkevestlige innvandrere begår alle voldtekter i Norge:
http://www.varden.no/nyheter/frp-politiker-domt-for-voldtekt-1.267880
Ha en god og fargerik dag!
februar 8th, 2010 at 02:18
Ei stund trodde jeg faktisk at denne Hildegunn var en virkelig person!!!! Men etter å ha lest dette , og ledd meg delvis ihjel riktignok , må jeg bare innse at noen der ute må ha det fantastisk moro ved å drive denne nett-personligheten.
Nei , det er nesten synd å si det , men denne Hildegunn er nok et produkt av en eller annen sosialist sin humor! En fiktiv nemesis med underholdningsfunskjon!
Takk for alle de gode latterkulene!! ; )
februar 8th, 2010 at 02:18
Frp vil sende alle asylsøkere til Afrika?
Der skal de leke med Vesle Hoa og ha Doktor Dyrego som fastlege?
Alle vi andre skal gå rundt og jakte på hverandre! Alene mødere, samer, langtidsyke, eldre og uføre, alle disse unna lurerne!
Skulle Siv gå tom for ideer, så finner hun nok en del tips i gamle aviser fra mellomkrigstiden.
februar 8th, 2010 at 10:13
Dette er topp, Hildegunn! Bra jobbet, og fantastisk skrevet! Det er en sann fryd å våkne opp til slike bloggposter som denne – jeg har problemer med å slutte å le
februar 8th, 2010 at 16:29
Flott Hildegunn!
Med denne setningen: “Innvandrere er mennesker (…)” viser du faktisk at du er mer human og medmenneskelig enn FrP, noe som sier en del. Partiet du liker ville jo aldri skrevet noe slikt…
Men når det er sagt så går det nok ikke særlig lang tid før dette forslaget gjennomføres av Bøhler og hans kupaner i sosialistregjeringen. Det er jo FrP som som styrer regjeringens innvandrings- og integreringpolitikk.
februar 8th, 2010 at 20:30
Hei Hildegunn! Forventer du egentlig å bli tatt på alvor når du påstår at du inviterer til en saklig debatt og samtidig kaller alle som er uenig med deg for “tilbakestående”,”idiot” og”jævla ape”? Og jeg antar at du er en såkalt “lovlig innvandrer”, regner jo med at du ikke er født i Norge når jeg ser alle skrivefeilene. Og hvis du er det, må det vel kalles “å kaste stein når en sitter i glasshus” når du bruker de tidligere nevnte skjellsord. God bedring!
februar 8th, 2010 at 22:53
vidar: Jeg er alltid saklig, alle mine beskrivelser er 100 prosent korrekte! Om du ikke evener å sette pris på en debatt der man utveksler friske meniger uten ett sosialisteisk “sannhets” filter så kan du bar e dra og dø din verdiløse sosialistaperumpe!!!!
februar 9th, 2010 at 00:22
Ler så jeg griner. Hildegunn; Søk hjelp!!! LOL!!
februar 9th, 2010 at 01:18
Er det noe positivt med Norge da Hildegunn? Syns du bare ser det negative jeg:(
februar 9th, 2010 at 01:36
Haha. Da fikk jeg en god latter i dag også, Hildegunn. Jeg synes mest synd på deg egentlig. Håper for din skyld at du er ung og at du snart får et mer reflektert syn på det som skjer rundt deg.
februar 9th, 2010 at 01:48
@Hildegunn: Har bare en ting å si: dette er så hysterisk morsom lesing, jeg har fått meg ny yndlingsblogg.. Hadde du bare skjønt
selv hvor dum du er! Jeg ler meg i hjel!
februar 9th, 2010 at 01:55
Anita, tror nok Hildegunn er hinsides legehjelp. Legene er riktig nok flinke i dag, men de kan ikke trylle. Jeg gidder i hvert fall ikke diskutere med en evneveik nynasist med samme IQ som hun har skonummer og som ikke har klart å komme seg gjennom barneskolepensum i norsk rettskriving og orddeling…
februar 9th, 2010 at 02:02
Hahaha. Jeg greier ikke slutte å le. Min nye startside. Definitivt.
februar 9th, 2010 at 02:39
Enten du er Frp`er som medlem eller sympatiserer med partiet,så viser du skam over Fremskrittspartiet med din ordbruk og måte å argumentere på.Sjokkerende at du ikke kan ha folkeskikk og legge det hele på et sakligt nivå.Men nei det mangler total avbalangsert ytringer,du ramler ned på et nivå,som jeg vil kalle på idiotnivå,som virker som alt er avstumpet og uten mål og mening.Jeg tror du gjør mer skam på Frp en du er istand til å mane fram den reele politikken.Selvsagt kan du bli fly forbanna på motytringer,men hvorfor falle under dems nivå,det tjener ingen.Nei dette kaller jeg skammens blogg desværre,en skam for Frp.
februar 9th, 2010 at 11:34
Kjære Hildegunn,
Er det et noe sprøtt kunstprosjekt du driver med?
I så fall tangerer du genial.
Jeg må innrømme at jeg nesten trodde du var seriøs, og dermed også en av Norges dummeste personer. Nå mener jeg ikke sånn “Haha, Du er dum.”, men sånn seriøst uintelligent til det punkt at du burde beskyttes fra deg selv. I et FrP-styrt Norge ville du høyst sannsynelig blitt kneblet, kastrert og stuet vekk (og det verste er at jeg tror jeg hadde aplaudert).
Uansett så landet jeg på at du sikkert bare er en litt sprø kunstner som driver med et eller annet prosjekt ment å provosere. Ja, jeg tror det.
februar 9th, 2010 at 12:10
Kan ikke du gjøre oss andre, intelligente FRP tilhengere en aldri så liten tjeneste? Slutt å opptre som en krakilsk idiot. Det er folk som deg som gjør at folk som meg er regelrett redde for å si hvilket parti vi holder med.
februar 9th, 2010 at 12:12
Nåja, kanskje det er meningen også. Mulig det sitter en smilende fornøyd KRF person bak alt dette her?
februar 9th, 2010 at 14:57
Hei Hildegunn. Må si jeg lo godt. Gadd ikke å lese gjennom alle tilbakemeldingene når jeg så at du svarer folk med å kalle dem APER. Hvis du først skal drive en politisk blogg som skal få respekt må du faktisk opptre deg og kanskje holde deg innenfor en saklig ramme. Men jeg forstår hvorfor du er sånn, nettopp fordi at de du ser opp til FRP. Det har vært problemet til FRP-politikere fra dag 1. Hvis dem hadde omformulert seg og kanskje tatt litt mer hensyn i ordbruk og ordvalg så hadde dem faktisk vunnet flere folk. Men de kan ikke noe for det, ideologien dems er altfor lite medmenneskelig til å ta hensyn til medmenneske.
Akutt legehjelp er det ikke noe kø i Norge, slik du hevder over. Hvis et menneske holder på å dø, så spør mann ikke om papirer til oppholdstillatelse, du redder liv. Det kan medmenneskelighet.
Ulovlig innvandring er selvfølgelig ikke bra, og du har rett i å kalle dem kriminelle i en viss kontekst, men selv en morder får legehjelp dersom han holder på å dø.
Og btw.. det er ikke bare nordmenn som betaler skatt, hva med resten av oss? Så lenge du skal klage over hvor skattepengene dine går så er det kanskje ikke legehjelp til ulovlig innvandrere mesteparten av kroner går til. Sjekk faktaene dine.
februar 9th, 2010 at 15:18
Jeg elsker bloggen din. Det er herlig å se hvor forvirret folk blir av det du driver med!
Stå på!
februar 9th, 2010 at 16:41
“Article 25.
* (1) Everyone has the right to a standard of living adequate for the health and well-being of himself and of his family, including food, clothing, housing and medical care and necessary social services, and the right to security in the event of unemployment, sickness, disability, widowhood, old age or other lack of livelihood in circumstances beyond his control.”
-Menneskerettighetslista til FN.
: p
februar 9th, 2010 at 19:47
Frp er det partiet som har velgere med lavest gjennomsnittlig IQ. Du drar ikke opp snittet. Ta deg noen år med utdanning, om ikke annet kan det hende du klarer å skrive en setning uten skrivefeil.
februar 10th, 2010 at 02:46
En HEL setning??? Nå synes jeg du var i overkant optimistisk, Øystein. Det er vel egentlig fint lite som tyder på at hun noen gang skulle kunne klare det…
februar 10th, 2010 at 12:39
Et ikke-sosialistisk parti støtter jo vel ikke i utgangspunktet et velferdssamfunn, statlig kollektiv, statlig vinutsalg, arbeiderklassestøtte. Men gjør ikke FRP dette? Eller?
FRP er en stor vits i opposisjon. Bare dropp det.
februar 10th, 2010 at 13:10
Og her driver dere med kjent sosialistisk hersker teknikk og prøver å kue FRP tilhengere…….. he he……. Dere passer bedre sammen med Jens når han står full på talerstolen eller når han har rygget på andres biler og bare stikker av.
FRP er det ensete partiet som tenker på det Norske folk, og det kommer til å vokse seg større jo mer AP og deres fjott ødelegger landet med å slippe inn alt som vil inn i landet.
februar 10th, 2010 at 13:10
LOL… vært kult å møtt hildegunn til en debatt.
april 6th, 2010 at 21:28
Det må være slitsomt å være så dum og kortsinnet. Kjenner nesten jeg får vondt av deg. Tror ikke det er så sunt å være så sint heletiden heller, du som sier du tar vare på helsen din.
april 14th, 2010 at 19:55
Takk for fantastisk underholdning Hildegunn! Først lurte eg på korleis nokon kan ha slike holdningar, men argumentasjonen din er så usaklig at eg berre må le:D